Cello cursus weekend in Drenthe op 19 en 20 augustus. Schuif je aan?

Discussie in 'Cello' gestart door Cellisima, 20 mrt 2017.

  1. Cellisima

    Cellisima

    Lid geworden:
    11 apr 2016
    Berichten:
    51
    Homepage:
    Hallo! Wil je graag een cursus doen maar is het buitenland je iets te veel van het goede? Of is een week te lang? Ik, Scarlett Arts, cellodocent, organiseer op 19 en 20 augustus een cello cursus weekend in Nederland, en te Havelte, Drenthe.
    Voor wie is dit? Voor iedereen die wil en al makkelijk positie wisselt. En die vervolgens niet bang is om iets te proberen. Ik wil je je eigen grens over trekken.
    Wat gaan we doen? Heerlijk samenspelen, maar ook wil ik je oude en nieuwe oefeningen aanreiken; oefeningen die ik 20 jaar geleden leerde op andere cursussen en welke gewoon doorgegeven moeten worden.

    Wat kost dit? Ben je een Celloles Nieuwsbrief lezer dan kost
    en deze twee dagen inclusief twee lunches en 1 diner en koffie en thee € 125,00. Ben je nieuw dan kost dit weekend € 150,00.
    Wil je één dag mee doen? Dan reken ik € 75,00.

    Eventueel publiek kan mee eten voor 10,00 per persoon. Ook zetten we enkele sarabandes uit de Bach suites in het zonnetje!

    Op mijn celloblog staat nu een post bovenaan; https://www.muzieklesamsterdam.com/celloblog
    Deze wordt ter zijner tijd aangevuld door een post met alle stukken welke we gaan spelen.

    Meer informatie over mij vind je op www.celloles.com.
    Je mag me bellen of mailen voor meer informatie; 06 18 18 9005 en info@celloles.com.



    Vriendelijke groet Scarlett!

    Hier de locatie van de cursus.

    havelte-thuis.jpg
     
    jis77 vindt dit leuk.
  2. MarjoleinG

    MarjoleinG

    Lid geworden:
    2 aug 2012
    Berichten:
    174
    Ik heb me al via de mail opgegeven. Als jullie nou allemaal volgen, dan gaat het in ieder geval door :)
     
    Marcelita vindt dit leuk.
  3. Cellisima

    Cellisima

    Lid geworden:
    11 apr 2016
    Berichten:
    51
    Homepage:
    Zo is dat Marjolein! Dit weekend gaven 6 cellisten zich op en jij was de eerste. Dit gaat helemaal goed komen; het gaat zeker door! Wordt vervolgd! Groet Scarlett!
     
    MarjoleinG vindt dit leuk.
  4. gevoeligesnaar

    gevoeligesnaar Karin

    Lid geworden:
    17 jan 2014
    Berichten:
    738
    Mmm...eens even over denken!
     
  5. Cellisima

    Cellisima

    Lid geworden:
    11 apr 2016
    Berichten:
    51
    Homepage:
    Gevoelige snaar, indien je vragen hebt hoor ik ze graag!
     

Deel Deze Pagina