Cello ensemblespel voor kinderen in Amsterdam West

Discussie in 'Cello' gestart door Cellisima, 11 jul 2017.

  1. Cellisima

    Cellisima

    Lid geworden:
    11 apr 2016
    Berichten:
    51
    Homepage:
    Hallo! Ik ben Scarlett, bij enkelen van jullie reeds bekend omdat ik wel een samenspeeldagen organiseer. Ik geef met heel veel veel plezier celloles in Amsterdam west , Houthavens, op donderdag en vrijdag.

    Nu een nieuwtje.
    Op zaterdag geven mijn collega's Koen en Lotte beurtelings celloles.
    Zij geven iedere week individueel les maar de groepslessen / ensemblespel geven zij eens per maand.

    De kosten voor de ensemble klas zijn verschillend; Koen rekent een ander tarief dan Lotte. Vraag mij om informatie en ik vertel er meer over.
    Lotte geeft ensembleles in een groepje van maximaal 4 kinderen, leeftijd varierend van 5 tot 10, Koen geeft celloles/ ensemblespel aan kinderen die ietsje ouder zijn.
    Zie www.muzieklesamsterdam.com voor onze studio en activiteiten en kijk bij donderdag en vrijdag voor mijn profiel, en op zaterdag voor Koen en Lotte.

    Kinderen zijn al welkom vanaf dat ze open snaren spelen. De drempel is laag en er wordt onder prettige concentratie gewerkt om lijnen onder elkaar te krijgen.
    Ik arrangeer de stukjes op dat er voor iedereen een uitdagende partij is.
    Alles vindt plaats in mijn studio op de Haparandaweg, op begane grond.

    Heb je een cello spelende zoon of dochter, of ben je zelf op zoek naar samenspel les? Eens per maand onder toeziend oog? Stuur me een bericht of bel me voor informatie of inschrijving!
    De kosten zijn laag om alle kinderen een kans te geven.

    Groet Scarlett!
    06 18 18 9005
    www.celloles.com is mijn persoonlijke website.
     

Deel Deze Pagina