Cello samenspel 1 juni te Amsterdam; de beginners groep zoekt nog cellisten.

Discussie in 'Cello' gestart door Cellisima, 13 apr 2019.

  1. Cellisima

    Cellisima

    Lid geworden:
    11 apr 2016
    Berichten:
    51
    Homepage:
    Hallo, ik ben Scarlett Arts, geef celloles in Amsterdam en organiseer vee samenspel en workshops.

    Op 1 juni aanstaande hosten Koen Schouten en ik deze van 10.00 tot 14.00 in de Amsterdam Houthaven.
    Wij bereiden een fijne lange workshop voor iedereen, beginner of gevorderde, samenspel voor de cello in twee groepen. De ene groep zit op de Archangelkade op 600 meter van de cellostudio op de Haparandaweg vandaan, waar de andere groep zal zitten. Tussendoor lunchen we met lekkere broodjes die bezorgd worden.
    Voortal d ebeginners groep zoekt nog cellisten. Denk hier aan cellisten die nog niet lang spelen, misschien niet eens de grote greep echt hebben gehad of beheersen, maar die niet kunnen wachten om samen te spelen.

    Koen en ik zoeken cellomateriaal uit gebaseerd op de inschrijvers wiens niveau we kennen. Kennen we je nog niet dan horen we via de e-mail wat je zoal doet. Halverwege de workshop wisselen Koen en ik van groep dus je gaat verschillende stukken met twee verschillende docenten doen.

    Hoe zien wij de dag?
    Binnenlopen op beide adressen vanaf 9.30 uur, koffie en thee staat klaar. Om 10.00 uur starten we. Om 12.00 uur komen de broodjes op beide adressen en wisselen Koen en ik van locatie; de cellisten blijven op hetzelfde adres. Dieetwensen worden uiteraard genoteerd!

    Om 14.00 uur ronden we alles af, en is er op de Haparandaweg nog iets lekkers te eten en te drinken om bij na te praten.

    Doe je mee? Je bent van harte welkom, ongeacht je niveau. Zodra we een zicht hebben op de inschrijvers mailen we de gekozen muziek naar je toe. Het zal speelbaar zijn opdat er niet te veel voorbereidingstijd nodig is en we vooral het hoofd vrij hebben om lekker muziek te maken.

    Het deelname fee bedraagt € 75,00 inclusief lunch, tussendoortjes en koffie, thee en sap.



    Doe je mee? Je geeft je op door mij een e-mail te sturen, dus naar info@celloles.com

    Let op: er is geen restitutie mogelijk. Indien je je opgeeft gaan Koen en ik er vanuit dat je mee doet.

    Heb je vragen? Ik beantwoord ze graag.
    06-18189005

    Hartelijke groet en een hele fijne dag gewenst,

    Koen Schouten en Scarlett Arts!
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina