Cello zoekt andere cello of aansluiting bij kamermuziek-ensemble

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door Maayke, 23 mei 2021.

  1. Maayke

    Maayke

    Lid geworden:
    23 mei 2021
    Berichten:
    3
    Ik zou graag wat vaker samen willen spelen. Hoe, dat maakt me niet zo uit. Ik heb zelf best wat cello duetten. Maar een klein kamermuziek ensemble zou ik ook erg leuk vinden.

    ik speel op redelijk niveau / en zit in de omgeving van Utrecht.
    Groetjes,
    Maayke
     
  2. Maayke

    Maayke

    Lid geworden:
    23 mei 2021
    Berichten:
    3
    Er had iemand gereageerd, vorige week, maar ik zie nu dat berichtje niet meer.
    Het was iemand uit utrecht/lombok.

    ik zou graag eens kennismaken en kijken wat we samen kunnen. Mij maakt het niet uit als je niet al lang speelt of van alles al hebt gedaan. Ik mis het samenspelen en een eenvoudig duetje vind ik al heel leuk!

    groetjes,
    Maayke
     
  3. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.902
    Homepage:
    Dat bericht (en de reacties daarop) is voor zover ik ben geïnformeerd verwijderd en het account van het betreffende lid is opgeheven.
     
  4. Maayke

    Maayke

    Lid geworden:
    23 mei 2021
    Berichten:
    3
    ok! Fijn om te weten.
    Jammer dat er nog niemand is. Maar ik hou de goede moed ;-)
    Groetjes,
    Maayke
     
  5. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.250
    Homepage:
    Er was iemand die heeft gereageerd en een 06-nummer heeft geopenbaard. Dat nummer heb ik verwijderd.
    Later kreeg ik het verzoek het account op te heffen. Omdat er nauwelijks reacties waren heb ik aan dat verzoek voldaan, waarmee ook de reactie verdwijnt.
     
  6. Annet

    Annet

    Lid geworden:
    9 mrt 2009
    Berichten:
    7
    Dag Maayke, mijn instrument is blokfluit (ATB) en ik speel samen met een pianiste op mijn digitale klavecimbel stukken van o.a. Bach, Vivaldi, Veracini etc. Wij zoeken versterking van een cellist, het maakt de muziek compleet. We spelen met enige regelmaat op maandag of dinsdag middag in de buurt van Zeist. Wij (60+)zijn beiden enthousiast en (ver)gevorderd , soms gaat het goed, soms valt het tegen maar daar maken we geen probleem van. Ons doel is fijn samenspelen. Groetjes Annet
     
  7. Kaan

    Kaan

    Lid geworden:
    5 jan 2016
    Berichten:
    4
    Beste Maayke, ik ben ook een naar medespelers zoekende celloleerling, liefst in de buurt van Utrecht. Heb je intussen al gevonden wat je zocht? Groet, Jan
     
  8. Emm

    Emm

    Lid geworden:
    17 dec 2021
    Berichten:
    1
    Hoi Maayke, heb je inmiddels iemand gevonden? Ik speel sinds een paar jaar cello en ben net als jij op zoek naar iemand om mee samen te spelen. Erg goed ben ik nog niet, maar samen spelen lijkt me een leuke motivatie!
     
  9. Kaan

    Kaan

    Lid geworden:
    5 jan 2016
    Berichten:
    4
    Beste Maayke. Ik heb celloles sinds 2014 en zou graag spelen met andere strijkers. Ik schreef hier al eerder, maar door een onduidelijke berichtgeving (de berichten staan niet goed gesorteerd op datum) heb je dit mogelijk over het hoofd gezien. Als je reageert kan ik mijn 06 geven. Jan
     
  10. Robert Loeber

    Robert Loeber

    Lid geworden:
    30 jan 2023
    Berichten:
    2
    Hoi Maayke,
    Ik speel dwarsfluit (heb onlangs een advertentie geplaatst voor samenspel met strijkers, zie boven) Ik zit ook in Utrecht. Ben je nog op zoek naar mensen om samen te spelen? Groeten Robert
     

Deel Deze Pagina