cellohoes

Discussie in 'Aangeboden' gestart door elise, 27 feb 2017.

  1. elise

    elise

    Lid geworden:
    9 jan 2015
    Berichten:
    7
    Ik heb twee cellohoezen in de aanbieding doordat ik zojuist een koffer heb aangeschaft.

    Het gaat om een dun (5,-) exemplaar en een wat dikker (20,-) exemplaar. Ik hoor graag als ik er iemand blij mee kan maken.

    Groetjes Elise
     
  2. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.120
    Homepage:
    Ik denk dat "een wat dikker exemplaar" nog erg vaag is. Maar als die net iets dikker is dan die dunne waarin veel celli uit China arriveren, denk ik dat die hooguit geschikt is als anti-stof hoes voor een cello die verder nooit buiten komt.

    Die dunnere geeft je cello totaal geen bescherming; daar wil je nog voor geen geld je cello in stoppen als je op pad gaat. Ook deze is uitstekend geschikt als stofhoes. Scheelt wel weer een behandeling met rijstkorrels om het stof weer uit je cello te krijgen!:)
     
  3. JanHut

    JanHut ♫ ♪

    Lid geworden:
    27 aug 2013
    Berichten:
    1.439
    Oei @Marcelita , nu stel je het aanbod (zonder precieze info) wel negatief neer :(:).
    Ik zag veel beginners met dunne hoesjes op de fiets naar les komen ... . (Vuiniszakje er over bij stortbui ;) )

    Voor zo'n prijsje is er allicht interesse @elise . Wat nog beter werkt: fotootje erbij.
     
  4. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.120
    Homepage:
    Oeps, nee, dat had ook zo niet moeten gebeuren, helemaal gelijk!!!
    Sorry voor deze misser!!!
    Die iets dikkere hoes, ik denk dat het handig is als ze het merk aangeeft en als het ff kan hoeveel mm. het gewatteerde in de hoes.
    Het is inderdaad een heel mild prijsje voor elk van de hoezen!
    Mocht iemand bij Elise binnenkort achter het net vissen, hier heb ik er ook nog één voor de liefhebber, al zou ik mijn exemplaar dan eerder als anti-stofhoes willen aanbevelen.;)
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2017
    JanHut vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina