Celloles in Amsterdam!

Discussie in 'Aangeboden' gestart door Celloles-amsterdam, 4 mrt 2012.

  1. Altijd al cello willen leren spelen? Mijn naam is Anne, ik studeer aan het Conservatorium van Amsterdam (3e jaar) en heb ervaring met lesgeven. Op dit moment heb ik weer plek voor enkele leerlingen. De lessen vinden plaats bij mij thuis, ik woon in Amsterdam Oost.

    De lessen zijn geschikt voor zowel (ver) gevorderden, als beginners. Het lestempo wordt afgestemd op de leerling. Onderwerpen die o.a. aan bod komen zijn: melodieën op gehoor naspelen, samenspelen, notenlezen, houding en techniek. In elke les staat het muziek maken centraal.

    In overleg en afhankelijk van leeftijd en leservaring zijn privélessen van 30, 45 of 60 minuten mogelijk.
    Het tarief is €25,- per uur, en er is mogelijkheid tot een gratis proefles.

    Voor geïnteresseerde en gemotiveerde volwassenen biedt ik ook solfègelessen aan.

    Stuur gerust een e-mail voor meer informatie.
     
  2. MCC

    MCC

    Lid geworden:
    20 sep 2015
    Berichten:
    1
    Dag Anne,

    Geef je nog steeds celloles in Amsterdam Oost? Ik hoor het graag!

    Hartelijke groet,
    Marlies
     
  3. N@t@sj@

    N@t@sj@

    Lid geworden:
    27 jan 2019
    Berichten:
    6
    Hoi Anne, geef je nog celloles in Amsterdam Oost? Ook voor kinderen (7 jaar)? Hoe kan ik contact met je opnemen? Groetjes, Natasja
     
  4. Hubertus Bogaers

    Hubertus Bogaers ♫ ♪

    Lid geworden:
    3 nov 2015
    Berichten:
    892
    Hallo Natasja,
    ik denk dat je even op haar website moet kijken:
    http://www.celloles-amsterdam.nl/

    en
    https://www.facebook.com/cellolesamsterdam

    Daar kun je lezen dat er plaats was aan het begin van dit schooljaar... omdat Anne hier alleen als gast was, ruim 6 jaar geleden, is het niet zeker dat ze het forum nog volgt... overigens zijn de lessen meer marktconform (42,- per uur voor kinderen, voor volwassenen komt daar 21% btw bij)

    Ik heb een leerling die naar Amsterdam verhuisde Wilma Pistorius aangeraden, en ze heeft daar goede ervaringen mee, Wilma geeft les in de buurt van Amsterdam centraal station. Of ze ook aan jonge kinderen les geeft zou je moeten vragen. Haar lessen zijn wat voordeliger.
    https://wilmapistorius.wordpress.com/
     
  5. N@t@sj@

    N@t@sj@

    Lid geworden:
    27 jan 2019
    Berichten:
    6
    Fijn! Bedankt voor je info.
    Haar site had ik al bekeken, maar had de link niet gelegd.. ik ga me erin verdiepen. Wij wonen in Duivendrecht, dus les in Amsterdam Oost of Diemen zou handiger zijn.
    Groetjes, Natasja
     
  6. Hubertus Bogaers

    Hubertus Bogaers ♫ ♪

    Lid geworden:
    3 nov 2015
    Berichten:
    892
    kan ik me voorstellen, maar met de metro/trein ben je natuurlijk zo op cs?
    verdere mogelijkheden: in A'dam Zuid-Oost:
    https://muziekcentrumzuidoost.nl/2018/01/03/cellolessen/
    die docent van dat muziekcentrum komt zelfs ook bij je aan huis lesgeven (doe ik zelf ook in sommige gevallen):
    https://www.marktplaats.nl/a/dienst...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

    ook op de muziekschool in Diemen worden cellolessen gegeven:
    https://muziekschooldiemen.nl/cursussen/cursusinformatie/cello/

    succes!
     
  7. N@t@sj@

    N@t@sj@

    Lid geworden:
    27 jan 2019
    Berichten:
    6
    Dank je. De cellodocent van muziekschool Diemen daar heb ik al contact mee gehad, maar daar mogen ouders niet bij de les zijn. Ik heb ervaring met mijn zoon (zijn vorige vioollerares wilde dat ook, zijn huidige juf vindt het juist heel belangrijk dat de ouder aanwezig is) dat als je aanwezig bent in de les, je weet waar aandacht aan besteed is en daar kun je thuis ook op letten. Ik speel zelf viool. Cello is een ander instrument dus kan ik mijn zoon niet bij helpen vanuit eigen ervaring. Dus ik zoek een docent die daar ook achter staat.
     
  8. Hubertus Bogaers

    Hubertus Bogaers ♫ ♪

    Lid geworden:
    3 nov 2015
    Berichten:
    892
    Ik neem aan dat als de docent van ZuidOost (Bence Huszar) aan huis les geeft, dat die regel waarschijnlijk niet zal gelden? Daarnaast is het superleuk als je als ouder en kind kunt samenspelen, en daarin ook door de docent begeleid kunt worden. Als ik les geef aan kinderen gaat mijn sterke voorkeur er naar uit om dat aan huis te doen, ivm verkeers- en sociale veiligheid; ook is les geven in de situatie waarin de leerling oefent een enorme pré.
     
  9. N@t@sj@

    N@t@sj@

    Lid geworden:
    27 jan 2019
    Berichten:
    6
    Helemaal mee eens! Ons gezin bestaat uit 2 pianisten, 2 violisten en de jongste wil dus cello, aardig op weg naar een gezins quintet... Bence Huszar had ik ook al gevonden, hij geeft ook les in de muziekleswinkel in Oost. Ik wist niet dat hij ook in Zuid-oost en aan huis les geeft. Dat laatste is erg aantrekkelijk, maar moet wel betaalbaar zijn. 4 gezinsleden op les is al snel €400,- per maand... dure hobby... maar wel waanzin leuk zo’n muzikaal gezin!
     
  10. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.118
    Homepage:
    Geweldig, met z'n allen muziek maken! Zeker een leuke hobby die in de papieren loopt.
    Alleen krijgen jullie hier nog wel het nodige extra's mee. Ik hoef hier vast niet het rijtje bekende voordelen te noemen van musiceren voor bijvoorbeeld de ontwikkeling van je kinderen, maar ook jezelf als ouders als die musiceren.
     
  11. N@t@sj@

    N@t@sj@

    Lid geworden:
    27 jan 2019
    Berichten:
    6
  12. N@t@sj@

    N@t@sj@

    Lid geworden:
    27 jan 2019
    Berichten:
    6
    Voordelen voor het leven!
     
  13. hetty

    hetty

    Lid geworden:
    23 jun 2017
    Berichten:
    12
  14. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.250
    Homepage:
    Haha, op die poster in #11 speelt dat jochie links!
    Vaak is de drukker hier de boosdoener en is de afbeelding in spiegelbeeld in het digitale drukproces terecht gekomen. Een drukker weet (meestal) niet dat je rechts strijkt en de viool links vast houdt. Je kunt ook niet overal verstand van hebben.
     
  15. Hubertus Bogaers

    Hubertus Bogaers ♫ ♪

    Lid geworden:
    3 nov 2015
    Berichten:
    892
    tja, een drukker is natuurlijk meer geïnteresseerd in de opmaak / bladspiegel, en daarvoor werkt dit gespiegeld plaatje prima... en het ziet er wel eigenzinnig uit. De enorme hoeveelheid hars op de snaren tot halverwege de toets stoort me meer dan het gespiegeld zijn van het plaatje :)
     
  16. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.250
    Homepage:
    Dat stoort mij nou weer in het minst. Heeft ook niets te maken met het drukwerk wat de oorzaak is. Een drukker met kennis van zaken behoort te weten hoe de spiegel is. Als hij het dan verkeerd afdrukt is 'ie aan het knoeien.
     
  17. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.118
    Homepage:
    Dat bedoel ik maar.:)
     

Deel Deze Pagina