Celloles in Amsterdam!

Discussie in 'Aangeboden' gestart door Celloles-amsterdam, 4 mrt 2012.

  1. Altijd al cello willen leren spelen? Mijn naam is Anne, ik studeer aan het Conservatorium van Amsterdam (3e jaar) en heb ervaring met lesgeven. Op dit moment heb ik weer plek voor enkele leerlingen. De lessen vinden plaats bij mij thuis, ik woon in Amsterdam Oost.

    De lessen zijn geschikt voor zowel (ver) gevorderden, als beginners. Het lestempo wordt afgestemd op de leerling. Onderwerpen die o.a. aan bod komen zijn: melodieën op gehoor naspelen, samenspelen, notenlezen, houding en techniek. In elke les staat het muziek maken centraal.

    In overleg en afhankelijk van leeftijd en leservaring zijn privélessen van 30, 45 of 60 minuten mogelijk.
    Het tarief is €25,- per uur, en er is mogelijkheid tot een gratis proefles.

    Voor geïnteresseerde en gemotiveerde volwassenen biedt ik ook solfègelessen aan.

    Stuur gerust een e-mail voor meer informatie.
     
  2. MCC

    MCC

    Lid geworden:
    20 sep 2015
    Berichten:
    1
    Dag Anne,

    Geef je nog steeds celloles in Amsterdam Oost? Ik hoor het graag!

    Hartelijke groet,
    Marlies
     
  3. N@t@sj@

    N@t@sj@

    Lid geworden:
    27 jan 2019
    Berichten:
    6
    Hoi Anne, geef je nog celloles in Amsterdam Oost? Ook voor kinderen (7 jaar)? Hoe kan ik contact met je opnemen? Groetjes, Natasja
     
  4. Hubertus Bogaers

    Hubertus Bogaers ♫ ♪

    Lid geworden:
    3 nov 2015
    Berichten:
    892
    Hallo Natasja,
    ik denk dat je even op haar website moet kijken:
    http://www.celloles-amsterdam.nl/

    en
    https://www.facebook.com/cellolesamsterdam

    Daar kun je lezen dat er plaats was aan het begin van dit schooljaar... omdat Anne hier alleen als gast was, ruim 6 jaar geleden, is het niet zeker dat ze het forum nog volgt... overigens zijn de lessen meer marktconform (42,- per uur voor kinderen, voor volwassenen komt daar 21% btw bij)