Cellosnaar Larsen A soft (gratis)

Discussie in 'Aangeboden' gestart door JanHut, 4 nov 2015.

  1. JanHut

    JanHut ♫ ♪

    Lid geworden:
    27 aug 2013
    Berichten:
    1.439
    Gebruikte cellosnaar Larsen a-soft.
    Meerdere jaren had ik de a-soft op mijn cello. Het geeft de karakteristieke Larsen klank, heeft minder snaarspanning en is zilverachtig (als de gamba). Op sommige cello's kan het ietsjes 'iel' klinken of fractie schel.
    Later ben ik terug gegaan naar Larsen a-medium, iets voller en geeft betere balans met de andere snaren.
    De twee reservesnaren zitten ongebruikt in mijn tas en wie wil kan er 1 over nemen (2 snaren, 2 personen), als:
    ~ je bijvoorbeeld soft uit wilt proberen;
    ~ of kennis wilt maken met Larsen;
    ~ of de snaar als reserve in je tas-koffer-hoes laten (als het niet helemaal optimaal klinkt).
    Conditie van de snaren: redelijk, is minder dan nieuw.
    Stuur een bericht en via 'conversatie' of persoonlijk bericht; dan kunnen we het rond maken.
    Maak voor verzending een bedragje over als je wilt.
     
  2. JanHut

    JanHut ♫ ♪

    Lid geworden:
    27 aug 2013
    Berichten:
    1.439
    De snaren gaan op de post naar celloleerlingen, via lerares.
    Bestemming gevonden dus.
     
    Marcelita vindt dit leuk.
  3. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.120
    Homepage:
    Ha, dat is mooi! Nog meer cellisten die kunnen gaan genieten van het mooie van Larsen!
    (maar er zijn gelukkig nog meer mooie snaren, lees de ervaringen van Daphne met Jargar Silversound).
     
  4. JanHut

    JanHut ♫ ♪

    Lid geworden:
    27 aug 2013
    Berichten:
    1.439
    Ja, leuk als de snaren weer gebruikt kunnen worden.
    De ervaringen van Daphne klinken zeer goed. Op haar vraag ' .. misschien Larsen G en C niet meer nodig' reageerde ik al 'zou heel goed kunnen'. De combinatie Larsen a en d met Jargar Silversound G en C is een kansrijke en op de cello van Daphne pakt het goed uit.
     

Deel Deze Pagina