Daar wil je zelfs je muur niet mee versieren.....

Discussie in 'Overig' gestart door Violino, 28 dec 2007.

  1. Violino

    Violino Annemieke

    Lid geworden:
    28 dec 2007
    Berichten:
    121
    [​IMG]

    Duh, lekker belangrijk zo'n kleur....!:/ Waar heeft u vandaag zin in mevrouw? Heeft u een blauwe dag of een zwarte dag?

    lachende groet,

    Annemieke
     
  2. Violino

    Violino Annemieke

    Lid geworden:
    28 dec 2007
    Berichten:
    121
  3. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.284
    Homepage:
    De link werkt nu wel, maar kennelijk is de advertentie niet meer actueel. Ik krijg in ieder geval die melding van Marktplaats.

    Frits
     
  4. Violino

    Violino Annemieke

    Lid geworden:
    28 dec 2007
    Berichten:
    121
    Vreemd... nou ja, zelfs op het internet bestaat er zoiets als vergankelijkheid....Dan laten we het er maar bij.

    hartelijke groet,

    Annemieke
     
  5. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.284
    Homepage:
    Het is geen zeldzaamheid dat de inhoud van Marktplaats met een zekere frequentie wisselt. Daarom zijn fotootjes meestal weer verdwenen wanneer men de gegeven link openen wil. Helemaal verdwenen zijn ze, wanneer de tijd tussen plaatsing van de advertentie en openen van de link te groot geworden is.

    Frits
     
  6. komen019

    komen019 Hans Komen

    Lid geworden:
    14 dec 2008
    Berichten:
    50
    Ik zie helemaal niets op de bovenste afbeelding, alleen een grijs vlak.
    Ben ik kleurenblind geworden of zoiets?
    Ook na herhaald klikken op allerlei site-aanduidingen: alleen een grijs vlak

    Help!

    Hans Komen
    :rolleyes:
     
  7. Neeltjuh

    Neeltjuh

    Lid geworden:
    5 mei 2008
    Berichten:
    224
    Nee hoor, de link is gewoon 'verdwenen'... Daarom is er geen plaatje meer te zien!
     
  8. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.284
    Homepage:
    De verklaring waardoor dit komt, werd eerder al gegeven in post #3!
    Het wordt aanbevolen de voorgaande posts even door te nemen om de voortgang en logica in het 'verhaal' te doorzien.
    Overigens worden alle Marktplaats advertenties met de foto's na verloop van tijd weer verwijderd. Wanneer er na een jaar dan toch nog naar verwezen wordt, valt er helemaal niets meer te zien.

    Frits
     
  9. mela93

    mela93 Melanie

    Lid geworden:
    1 mei 2008
    Berichten:
    144
    Bedoelde je zoiets?

    http://www.made-in-china.com/image/2f0j00jvyEFVhcMTbdM/Violin.jpg
     
  10. koffienee1

    koffienee1

    Lid geworden:
    20 feb 2009
    Berichten:
    298
    Hoe komen mensen op het idee om op een pimpelpaarse viool te spelen? Straks kliederen ze het ding nog in de kleuren van de regenboog.... ;)
    Dit draadje krijgt overeenkomsten met de posts van "een strad voor een koopje" :lol:
     
  11. mela93

    mela93 Melanie

    Lid geworden:
    1 mei 2008
    Berichten:
    144
    Strijkstok erbij:

    http://www.electricviolinshop.com/cw2/assets/product_full/JTPrismViolinColors_sm.jpg
     
  12. Neeltjuh

    Neeltjuh

    Lid geworden:
    5 mei 2008
    Berichten:
    224
    Niet gek toch: een knalrode viool met een 'zacht'gele strijkstok? Je moet er alleen geen concerten mee geven, want dat schrikt denk ik af... ;)
     
  13. Rebecspeelster

    Rebecspeelster

    Lid geworden:
    17 sep 2008
    Berichten:
    226
    Voor kinderen zijn kleuren veel aantrekkelijker dan hout in de oorspronkelijke donkergelakte tint. Er worden ook gekleurde (goeie kwaliteit) sopraanblokfluiten verkocht voor kinderen. Als ik zelf als 7-jarige een viool had mogen uitzoeken, vrees ik dat de keus niet in de smaak van mijn ouders gevallen zou zijn. :cool: Ze maakten zich niet voor niets zorgen dat het groene plastic speelgoedgitaartje dat ik van een tante en oom kreeg, met veel meer plezier bespeeld werd dan het Echte Serieusbedoelde Halve Viooltje. Wie weet is de koper van een dergelijk kakelbont instrument iemand die het gemis uit z'n jeugd moet inhalen. :p
     

Deel Deze Pagina