Duo/trio/kwartet Limburg

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door Esther, 15 jun 2017.

  1. Esther

    Esther

    Lid geworden:
    15 jun 2017
    Berichten:
    4
    Hoi, ik ben Esther, woonachtig in Roermond en vroeg me af of er mensen zijn die het leuk zouden vinden eens per week/2 weken samen muziek te maken! Ik speel viool, jarenlang les gehad, vooropleiding van het conservatorium gedaan maar uiteindelijk drie jaar nauwelijks meer gespeeld! Zou het nu leuk vinden om een ensemble te vormen. ☺
     
  2. Hubertus Bogaers

    Hubertus Bogaers ♫ ♪

    Lid geworden:
    3 nov 2015
    Berichten:
    892
    Hallo Esther, heb je al mensen gevonden? Ik speel cello en zou wel belangstelling hebben om samen te spelen; vooral ook om (op termijn) een strijktrio of kwartet te vormen.
     
  3. Esther

    Esther

    Lid geworden:
    15 jun 2017
    Berichten:
    4
    Hoi Huub,
    Nee je bent de eerste die hier op reageert haha. Heb nog niemand gevonden verder helaas!
    Leuk dat je reageert, mij lijkt het ook erg leuk om samen te spelen!
     
  4. Hubertus Bogaers

    Hubertus Bogaers ♫ ♪

    Lid geworden:
    3 nov 2015
    Berichten:
    892
    zie de pm..
     
  5. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.118
    Homepage:
    En zo staan we misschien wel aan de wieg van een heel mooi klinkend duo (en later wellicht trio), waar we mogelijk zelfs nog veel van zullen horen.:cool:
     
    Esther vindt dit leuk.
  6. Esther

    Esther

    Lid geworden:
    15 jun 2017
    Berichten:
    4
    Inderdaad!
    Als je nog een pianist of altviolist kent die interesse heeft hoor ik het graag! Haha.
     
  7. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.118
    Homepage:
    Volgens mij hebben we op het forum wel een violiste die ook alt speelt én in het zuiden des lands woont, maar als ze het ziet zitten, zal ze zichzelf wel melden (ze is actief op SF).

    En pianist, ja, ik denk dat er best wel strijkers zijn die goed piano kunnen spelen, maar misschien bestaat er een pianistenforum waar je nog meer kans op succes hebt. Ik vermoed immers dat die pianisten hun strijkinstrument een hogere prioriteit geven.
     
    Esther vindt dit leuk.
  8. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.250
    Homepage:
    Als het gaat om een strijktrio of strijkkwartet zoals Huub opperde, hoort een piano daar niet in thuis.
     
  9. Esther

    Esther

    Lid geworden:
    15 jun 2017
    Berichten:
    4
    Nee dan gaat het uiteraard om een pianotrio, dat leek ons ook wel wat. ;)
     
  10. Ron

    Ron

    Lid geworden:
    13 feb 2018
    Berichten:
    7
    Als jullie nog steeds een pianist zoeken houd ik me aanbevolen... Ik ben al een tijdje op zoek naar andere (gevorderde) amateurs om kamermuziekrepertoire te spelen, gewoon voor de lol. Pas recent eraan gedacht om specifiek op een site als strijkersforum te kijken.
     
    Marcelita vindt dit leuk.
  11. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.118
    Homepage:
    Dat was dus ook een goed idee, want zo zie je maar!

    Welkom op dit forum als geïnteresseerde in violisten en cellisten voor een te vormen ensemble!
     
  12. Truus01

    Truus01

    Lid geworden:
    4 jan 2023
    Berichten:
    1
    Dag Esther,

    Ik heb jouw oproep gelezen. Ik ben voormalig professioneel violiste, nu gepensioneerd, en sinds geruime tijd overgestapt op altviool. Ik speel nog steeds in een ensemble, het Thesis ensemble, dat bestaat uit een klarinettist, pianist en mezelf. Kunnen we een keer contact hebben met elkaar als je geïnteresseerd bent? Ook wij zoeken mensen om mee samen te spelen en ons repertoire ev. uit te kunnen breiden. Groet, Truus
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jan 2023

Deel Deze Pagina