Een eigengeschreven strijkkwartet.

Discussie in 'Eigen werk' gestart door Beus, 1 jan 2009.

  1. Beus

    Beus

    Lid geworden:
    1 jan 2009
    Berichten:
    9
    Hallo allemaal,

    Ik heb mij vandaag geregistreerd op dit, op het eerste gezicht, voor mij handige forum.

    Omdat er geen sub-forum is om je in voor te stellen doe ik het hier even.
    Mijn naam is Gijs en ik ben een 24 jarige student Toegepaste Psychologie. Het feit dat ik 24 ben en een student heeft zijn oorzaak in het feit dat ik veel tijd besteed aan muziek.

    Ik speel piano en componeer stukjes muziek voor piano en recentelijk ook voor andere instrumenten en ensembles. Ik ben begonnen op mijn achttiende en wil uiteindelijk graag mijn geld verdienen met het schrijven van muziek. Ik speel piano in barren en restaurants, dus tot op zekere hoogte is deze droom al in vervullen aan het geraken. (Als er een "trots" smillie was had ik hem hier gebruikt)

    Ik ben beland op dit forum omdat ik gisteren een viool heb aangeschaft. Ik wil graag een instrument leren bespelen waarbij ik zelf de tonen moet creeren en daarnaast vind ik de viool een prachtig instrument.

    Zoals de titel al doet vemoeden wil ik mijzelf niet alleen persoonlijk voorstellen, maar ook muziekaal. In duidelijkere taal wil ik jullie een stukje laten horen dat ik geschreven heb voor een strijkkwartet. Dit was toendertijd het eerste werkje voor strijkinstrumenten dat ik geschreven had, dus verwacht geen Beethoven.

    Ik hoop dat jullie het kunnen waarderen.

    De mp3: http://www.box.net/shared/ntmsg6z4ck

    En voor de geinteresseerden. De bladmuziek: http://www.box.net/shared/3mpr1yskk4

    Gijs

    --------------------------------------------------------------------------------------------------
    Update: