Emmy Verhey Festival 15 en 16 september

Discussie in 'Concerten en uitvoeringen' gestart door Willeke_D, 11 sep 2012.

  1. Willeke_D

    Willeke_D ♫ ♪

    Lid geworden:
    12 nov 2010
    Berichten:
    529
    Komend weekend is alweer het 7e Emmy Verhey Festival in Zaltbommel. Vrijdag 14 september is een besloten avond maar op zaterdag en zondag staan de deuren voor iedereen open. De toegang is gratis. Er kunnen geen kaarten worden gereserveerd dus tijdig aanwezig zijn is van belang.

    Voor het programma klik hier: http://www.emmyverheyfestival.nl/site/festival_2012/programma
     
  2. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.281
    Homepage:
    Ik zag ergens staan: Nico Dezaire - altviool! Vandaar dus dat je zo goed bent geïnformeerd!
     
  3. Willeke_D

    Willeke_D ♫ ♪

    Lid geworden:
    12 nov 2010
    Berichten:
    529
    Dan ook maar even 2 korte filmpjes van bovenstaand gebeuren...The Wieners speelde enkele nummers van de Beatles en bij de laatste 2 nummers kwam een strijkkwartet meespelen. Het strijkkwartet staat onder leiding van Emmy Verhey zelf en verder mochten de volgende personen meespelen: Martha Lopez viool 2, Nico Dezaire altviool en Douw Fonda cello.

    Eleanor Rigby: &feature=em-share_video_user

    Yesterday: &feature=em-share_video_user
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 dec 2013
  4. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.281
    Homepage:
    Je weet dat ik kritisch ben, dus zal het je niet verbazen dat ik het verschrikkelijk jammer vind dat de zanger van Eleanor Rigby de hele boel verpest! Vreselijk slecht geïntoneerd. Die andere zanger in dat mooie werkje "Yesterday" doet het een stuk beter. Aan dat strijkkwartet ligt het niet, maar ik zou die zangers eens muzikaal leren luisteren naar hun eigen zang, want als ze niet horen waar het mis zit, valt er niets meer te redden.

    Jammer dat de beelden van het fragment asynchroon lopen met het geluid, maar dat komt wel vaker voor bij YouTube. Lijkt me heel leuk om te spelen!
     
  5. Henri Vieuxtemps

    Henri Vieuxtemps ♫ ♪

    Lid geworden:
    5 mrt 2008
    Berichten:
    767
    Leuk, maar waarom staat het 2x met een verborgen link?
     

Deel Deze Pagina