Ervaren amateur cellist zoekt pianotrio/strijkkwartet

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door tukkers, 3 dec 2017.

  1. tukkers

    tukkers

    Lid geworden:
    19 jun 2011
    Berichten:
    3
    Ik ben een ervaren amateur cellist met ervaring in zowel kamermuziek als orkest. Ik wil graag weer kamermuziek gaan spelen na recent jaren van orkestmuziek. Ik ben op zoek naar strijkers of een strijkkwartet dat een cellist zoekt of een pianist en violist voor het spelen van pianotrio's. Enige afstand van Hoevelaken is geen enkel probleem.
    Ton Tukkers
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2017
  2. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.120
    Homepage:
    Dag Ton,
    Ben je echt specifiek op zoek naar kamermuziek in de vorm van pianotrio of strijkkwartet, of sta je ook open voor cello-ensemble, zoals we dat bij Spiccato doen?
    Dat is in Amersfoort-zuid, niet zo ver van Hoevelaken dus.
    We zijn gevorderde tot zeer gevorderde amateur-cellisten, sommigen van ons spelen daarnaast nog in een orkest, en studeren onder leiding van Elske Tinbergen mooie stukken in.
    Het is mogelijk daar een keer te komen meespelen om te zien of het bevalt.

    Met vriendelijke groet,
    Marcelita
     
  3. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.120
    Homepage:
    Dag Ton,

    Inderdaad is onze eerstvolgende bijeenkomst 12 december. We werken toe naar een optreden, maar wie daar niet voor voelt, is niet verplicht (echter, er zijn er genoeg die wel meedoen).
    We werken nu bijvoorbeeld aan een concert voor vier violen van Telemann, maar dan omgezet voor celli. Per partij hebben we 2, soms 3 cellistes.
    Ik denk dat het het beste is dat je je bij Elske Tinbergen meldt, omdat zij het overzicht heeft en ze stuurt je dan ook bladmuziek.

    https://strijkersforum.nl/threads/plezier-met-samenspelen.2907/page-9 (zie bijlage bij #166)