experimenteerkoffer

Discussie in 'Aangeboden' gestart door zapling, 4 mrt 2017.

  1. zapling

    zapling

    Lid geworden:
    5 okt 2012
    Berichten:
    303
    iemand nog een kinsteun of schoudersteun nodig? ik heb er nog wel wat over!

    hebben jullie dat nou ook? zo'n doos vol spullen ooit aangeschaft in de hoop dat dat het juiste ding zou zijn om spelen comfortabeler te maken? ik vond het voor viool al moeilijk maar voor altviool is de zoektocht nog veel langer.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. jis77

    jis77 ♫ ♪

    Lid geworden:
    2 jan 2016
    Berichten:
    800
    Wow wat veel! Haha nee dat heb ik niet, maar als kind had ik ook geen keus en ook geen geld haha:D
    Maar kan het me wel voorstellen hoor en lastig als je er dan niet uitkomt of dat dat lang duurt
     
  3. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.120
    Homepage:
    Typisch iets voor een violist, die doos met hulpstukken!;):D
     
    zapling vindt dit leuk.
  4. ingeborgcneut

    ingeborgcneut

    Lid geworden:
    21 jul 2017
    Berichten:
    3
    Als je er niets mee doet, en je wil er van af...niet weggooien.Ik kan er wel iemand blij mee maken... of breng ze naar een muziekschool?
     
  5. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.281
    Homepage:
    Je doet net alsof alleen violisten veel hulpstukken nodig hebben. Maar als je eens kijkt wat er zoal te krijgen is om een cellist een beetje een goede streek te laten maken, dan doet dat niet onder voor dat wat er voor de violist is:



    upload_2017-8-25_17-42-59.jpeg

    Iets soortgelijks voor de vioolstok:
    upload_2017-8-25_17-44-57.jpeg

     
  6. zapling

    zapling

    Lid geworden:
    5 okt 2012
    Berichten:
    303
    Ha Ingeborg
    Ik bewaar het allemaal gewoon tot zich iets of iemand aandient die er wat aan heeft. Af en toe ga ik twijfelen aan mijn set-up en probeer nog wat 'uit de oude doos'. Altijd van korte duur ☺️. Maar voorlopig ligt het me niet echt in de weg. Ik ben me ook strak voornemens dat het bij deze ene doos blijft. Heb mezelf verboden nog meer items aan te schaffen, tenzij er eerst iets verkocht wordt.
    groetjes
    Linda van der Heijden
     

Deel Deze Pagina