Fiedelino.

Discussie in 'Overig' gestart door Tobias, 25 dec 2020.

  1. Tobias

    Tobias |♫♫|♫

    Lid geworden:
    13 jul 2013
    Berichten:
    4.532
    KERSTUITVOERING VIOOLSCHOOL FIEDELINO.

     
    Muzirene vindt dit leuk.
  2. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.250
    Homepage:
    Waar moeten we over discussiëren Tobias?
    Wat is hiervan de bedoeling? :(
     
  3. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.902
    Homepage:
    Dank voor deze bijdrage aan de kerstgedachte, Tobias!
     
    Muzirene vindt dit leuk.
  4. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.250
    Homepage:
    Is het een kerstgedachte? Ik hoor enkel kerstliederen, dat is toch wat anders.
     
  5. Tobias

    Tobias |♫♫|♫

    Lid geworden:
    13 jul 2013
    Berichten:
    4.532
    We hoeven er niet over te discussiëren oom Frits, we kunnen er alleen maar naar luisteren en van genieten. Kijk toch eens naar die lieve reine gezichtjes, en hoor die met passie gespeelde kerstliederen. Dan moet er toch wel een kerstgedachte in U opkomen. Op deze kerstavond en met deze muziek op de achtergrond wil ik iedereen op het forum digitaal omarmen, en zeggen ik heb jullie lief. Zelfs oom Bert heb ik lief, ja het is moeilijk voor te stellen, maar het is wel zo.

    Groetjes oom Tobias
     
    Muzirene vindt dit leuk.
  6. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.118
    Homepage:
    Bovendien klinkt het eerste lied van het kerstconcert van Fiedolino ook weer door in "kerstlandschap".
    Door de lockdown kon haast niemand meer naar de kerststal hier in het dorp. Tijd om ook daar online iets mee te doen, tenslotte zal kerst 2020 de historie ingaan als online kerstmis.

    https://www.ztitusbrandsmaparochie.nl/algemeen-nieuws/1032-kerstlandschap-te-renkum

    Dit was dus mogelijk door de duvelssnelle medewerking van twee fotografen en de toestemming van vioolschool Fiedolino!
    Om het bestand niet te groot te maken, moest er ingeleverd worden aan bitjes. Te grote bestanden draaien immers niet op vaak wat oudere laptops en computers die nog gebruikt worden (en ook de website moet in de lucht kunnen blijven).
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2020
  7. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.250
    Homepage:
    Ik zag overigens wel een bekende jonge violiste op het filmpje! :)
     
  8. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.118
    Homepage:
    Ja, mooi he! En nu heeft ze dus ook weer meegewerkt aan iets nieuws. (zie #6). De kerstbal rolde dus verder;). Nu kon het mooie werk van de één aan het mooie van de ander worden toegevoegd en dan krijg je weer zoiets dat omschreven wordt als 1+1=3, en dát 'uit de kunst'!
     

Deel Deze Pagina