forum

Discussie in 'Overig' gestart door Beethoven, 29 nov 2006.

  1. Beethoven

    Beethoven Rob Penning †

    Lid geworden:
    31 dec 2006
    Berichten:
    398
    Hoi Luc,

    Ik vind het leuk dat je reageert hierop. Het geeft mij weer de kans om een beetje duidelijk te maken wat ik eigenlijk graag zou willen en dan ook graag met zijn allen natuurlijk want daar gaat het tenslotte om.

    Gewoon gaan voor de onderwerpen die hier allemaal zijn en je daar op richten en gewoon gaan kijken hoe iets gaat lopen en hopelijk ook nog wat opsteken daarvan want daar is een forum voor. Kritiek , okee dat moet want anders komen we niet verder en leren we dus niks maar die kritiek moet wel opbouwend zijn. Alle onderwerpen op een wat hoger peil kunnen brengen dat zou mooi zijn want dan leren we er allemaal wat van. En vooral iedereen op zijn eigen manier. Soms kan die eigen manier wel eens fout lopen maar dat hoort erbij.

    Elkaar helpen en er voor gaan met zijn allen. Soms zit het mee , soms zit het tegen.

    Wil je reageren ( doe het ). Wil je dat niet ( laat het ).

    Weet je iets niet ( vraag het ) , Weet je iets wel ( zeg het )


    Rob.


    @ Luc, Hebben ze trouwens geen computercursus in de buurt daar ?????
























    [edit](Dit bericht is door robbedoesje bijgewerkt op 12/12/2006 om 14:56 uur)[/edit]
     
  2. Beethoven

    Beethoven Rob Penning †

    Lid geworden:
    31 dec 2006
    Berichten:
    398
    FAQ. ( Frequently Asked Question )


    Hoi allemaal,

    Deze vraag en antwoord is al eerder gesteld hier maar dat wil ik graag laten rusten.

    Heb alleen maar een aantal vragen daarover.


    Zou zoiets nog nodig zijn ?

    Zou het misschien een optie zijn om dat onder het kopje ( Over dit forum ) te gaan doen in een nieuw topic ?

    Ik heb nog wel een heel klein beetje tijd over , maar iemand anders kan dat natuurlijk ook.


    Brand los allemaal !!!!!!!!!!!!!!!!


    Rob..


    O ja , geen reactie is ook een reactie.



    [edit](Dit bericht is door robbedoesje bijgewerkt op 11/12/2006 om 10:19 uur)[/edit]
     
  3. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.972
    Homepage:
    Dat is een goed idee, maar dan is er iemand nodig die dat opzet en bijhoudt. Dan moet de Baas (ons aller JP) het ook nog goedvinden en willen faciliteren natuurlijk. Wie biedt zich aan?
     
  4. Beethoven

    Beethoven Rob Penning †

    Lid geworden:
    31 dec 2006
    Berichten:
    398
    Bedankt voor je reactie Bert,

    Zullen we eerst eens gaan kijken wat de rest er van vind ?


    Ik bied dus nog even niks aan. Straks wil iemand anders het graag gaan doen. Hebben we weer iemand die mee wil gaan doen.

    Rob..


    Volgende patient A.U.B


    PS , Ik ga dit eerst even uitprinten allemaal en ga even bijhouden wat de reacties zijn.


    Weer dat vinkje vergeten. Zou daar een oplossing voor zijn ?
    Ik leer dit nooit geloof ik. Of ben ik de enige die er last van heeft ?
    Laat dan maar , ik red het wel.












    [edit](Dit bericht is door robbedoesje bijgewerkt op 11/12/2006 om 13:48 uur)[/edit]
     
  5. Beethoven

    Beethoven Rob Penning †

    Lid geworden:
    31 dec 2006
    Berichten:
    398
    Bert,


    Kunnen we even een rustpauze nemen ? Mijn inktpatronen zijn bijna op !!!! . Nou ja het leven gaat door dus het is geen ramp hoor.


    Rob..
     
  6. Beethoven

    Beethoven Rob Penning †

    Lid geworden:
    31 dec 2006
    Berichten:
    398
    Hoi Bert,

    Ik heb inmiddels nieuwe inktpatronen gehaald dus we kunnen weer verder.

    Bert, ik denk dat JP het gewoon erg druk heeft en dat kan gebeuren natuurlijk.

    Kunnen we niet gewoon zelf een F.A.O gaan maken net zoals ik heb gedaan met ( even voorstellen ? )

    Ik wil het wel gaan doen hoor want ik vind het wel leuk. Het zou wel handig zijn als iemand mij kan vertellen wat er in moet. Ik denk dat het toch wel bruikbaar is een F.A.O. Ik denk zelfs dat het haast wel nodig is om het gewoon te gaan doen. Ik wil het ook wel bij houden als dat moet en eventueel aanpassen. Zoveel werk is het niet. Lijkt mij ook handig dat iemand anders het over kan nemen op deze manier voor mocht ik morgen bedolven worden door een stapel violen of mijzelf voor den kop sla met een achterblad of zo. Een ongeluk zit in een klein hoekje.

    Er is dan tevens een beginnetje gemaakt en gaat het niet om wat voor reden dan ook kunnen we het veranderen in " we gaan er voor (d) "


    Rob..















    [edit](Dit bericht is door robbedoesje bijgewerkt op 13/12/2006 om 09:02 uur)[/edit]
     
  7. Beethoven

    Beethoven Rob Penning †

    Lid geworden:
    31 dec 2006
    Berichten:
    398
    Hoi allemaal !!!!!!!!

    Tot mijn grote schrik zie ik dat er op sommige plaatsen het woordje ( niks ) staat.
    Joost mag weten hoe dat daar gekomen is. Foutje in de software misschien ?

    Ik vind dit maar niks. Ga het even veranderen in “ we gaan er voor “

    Is vast niet erg. Het staat gewoon wat beter. Even zoeken waar het allemaal staat. Mocht ik er een over het hoofd gezien hebben laat het even weten dan kunnen we het alsnog goed maken.

    Rob..






    [edit](Dit bericht is door robbedoesje bijgewerkt op 13/12/2006 om 01:06 uur)[/edit]
     
  8. Jan-Peter

    Jan-Peter

    Lid geworden:
    24 mrt 2003
    Berichten:
    142
    Homepage:
    Stop met het bewerken van je berichten. Je maakt het forum onleesbaar!

    De edit functie is gemaakt om typefouten te verbeteren, niet om achteraf je bericht weg te halen.

    Een FAQ is een goed idee. Ik heb alleen geen tijd om het te maken. Heb zowiezo geen mogelijkheden nu om deze site bij te werken. Dat is jammer maar helaas niet anders.

    Als er mensen zijn die hier wel mogelijkheden voor hebben dan kunnen die zich middels een PM bij mij melden. We kijken dan wat er mogelijk is.
     
  9. Beethoven

    Beethoven Rob Penning †

    Lid geworden:
    31 dec 2006
    Berichten:
    398
    Hoi JCB,

    Ik ben pas nieuw hier en ik maak nogal wat typefoutjes en ook andere . Ik ben drukdoende dat allemaal te gaan veranderen. Mogelijk komt het dan toch nog goed. Trouwens al je niks doet kan je ook geen fouten maken toch ? Als je het erg druk hebt op dit moment hoe wil je dan een F.A.O gaan maken ? Kun je misschien toch een klein gaatje vinden daarvoor ?

    Rob..

    O ik zie alweer een foutje, even verbeteren


    [edit](Dit bericht is door robbedoesje bijgewerkt op 13/12/2006 om 09:40 uur)[/edit]
     
  10. Jan-Peter

    Jan-Peter

    Lid geworden:
    24 mrt 2003
    Berichten:
    142
    Homepage:
    Ik schrijf dat als andere mensen WEL mogelijkheden hebben dan kunnen die zich melden. Ik heb geen tijd.

    En nogmaals: NIET je oudere berichten gaan bewerken. Is nergens voor nodig en maakt het allemaal erg verwarrend. Via de "hot topics" komt je bericht weer bovenaan te staan terwijl er niets is veranderd.

    Bovendien heet ik Jan-Peter en niet JCB oid.




    [edit](Dit bericht is door Jan-Peter bijgewerkt op 13/12/2006 om 09:42 uur)[/edit]
     
  11. Beethoven

    Beethoven Rob Penning †

    Lid geworden:
    31 dec 2006
    Berichten:
    398
    Beste Jan Peter,

    Ik heb helemaal geen zin om hier een discussie over te beginnen. Zonde van mijn kostbare tijd.

    Ik zie trouwens dat mijn berichtjes nu door een ander veranderd worden. Straks weten ze niet meer of het nu van mij is of dat het een ander het is geweest. Dat kan toch niet de bedoeling zijn hiervan ?

    Zo word het een beetje een rommeltje op het forum.

    Rob..
     
  12. Beethoven

    Beethoven Rob Penning †

    Lid geworden:
    31 dec 2006
    Berichten:
    398
    Hoi Iedereen,

    Komt het onderwerp F.A.Q nu niet meer aan de orde ?

    Jammer..

    Rob..


    Het later aanpassen van een berichtje is soms wel makkelijk. Ka n er even rustig over nadenken en het misschien anders formuleren als dat nodig is of gewoon iets duidelijk maken.
    Ik probeer alleen maar een iets andere sfeer te maken. Het is allemaal goed bedoeld van mijn kant. Andere intensies heb ik niet. Het maakt toch eigenlijk niet uit wie wat doet ? Ik ben toevallig de hele dag thuis en buiten de klusjes om die daar ook bij horen heb ik nog even tijd over.

    Hoi Jan Peter, nog even dit : Ik maak zelf een webpagina voor een vrouwenvereniging en ik weet hoe moeilijk het is want ik kan het eigenlijk helemaal niet. Als ze soms iets erbij willen en/ of veranderd willen hebben heb ik daar ook niet altijd zin in/ of het komt gewoon niet uit. Ik heb van te voren ook aangegeven dat ik het eigenlijk wel wilde maar dat ze soms even geduld moeten hebben en even wachten tot het mij ook uit komt. Met de mogelijkheid om zelf iets te kunnen doen als het mogelijk te lang duurt voor hun. Vorig jaar wilden deze dames in ene een forum erbij om iedereen te kunnen gaan helpen met klusjes als je het zelf niet kunt. Ik hield mijn hart vast want ik wist niet eens hoe zoiets te beginnen. Gelukkig zagen ze dat er wel meer bij kwam kijken en hebben ze later gezegd dat het toch niet zo'n best idee was. Het was een pak van mijn hart dat het zo liep. Maar dat heb ik natuurlijk niet gezegd alleen gedacht. Wat was ik blij. Wil je even kijken ? www.avow.nl. Niet gaan lachen hoor. Ik ben maar een beginneling. (d)

    that's all.

    Rob,















    [edit](Dit bericht is door robbedoesje bijgewerkt op 13/12/2006 om 11:48 uur)[/edit]
     
  13. Beethoven

    Beethoven Rob Penning †

    Lid geworden:
    31 dec 2006
    Berichten:
    398
    Hoi,

    Misschien stel ik de vraag te vroeg maar ik stel hem toch.

    Wat mijn idee nu bruikbaar of niet ? Dan krijg ik er een antwoord op en hoop ik dat we het kunnen laten rusten en begin ik er niet meer over want dan weet ik het antwoord.

    Rob.
     
  14. Jan-Peter

    Jan-Peter

    Lid geworden:
    24 mrt 2003
    Berichten:
    142
    Homepage:
    @ Robbedoesje

    Ik heb je bericht aan ene Luc verwijderd. Ook de reacties erna heb ik weggehaald. Ik wil je nogmaals verzoeken om netjes om te gaan met dit forum door:

    - Berichten van jezelf niet leeg te maken of zo te wijzigen dat de inhoud volledig vera
     
  15. Beethoven

    Beethoven Rob Penning †

    Lid geworden:
    31 dec 2006
    Berichten:
    398
    Hoi Jan Peter,

    Het heeft even geduurt aan deze kant maar het kwartje is toch nog gevallen hier. Ik zal de smileys weghalen.

    Groet

    Rob..
     
  16. Jan-Peter

    Jan-Peter

    Lid geworden:
    24 mrt 2003
    Berichten:
    142
    Homepage:
    Mooi. Dan stoppen we hier voorlopig even.
     

Deel Deze Pagina