Hallo allemaal, Ik heb onlangs een waar artiest leren kennen. Haar naam is Francine van der Heijden. Mochten jullie belangstelling hebben dan is dit een mooie website over haar: home.wanadoo.nl/harald/francine/index.htm
Leuke website. Maar wat is nu precies de reden van deze vermelding? Kunt u ook aangeven waarom deze artiest zo geweldig is? gr, Jan-Peter
"Leuke website. Maar wat is nu precies de reden van deze vermelding?" Ik verdien geen cent aan haar cd's, mocht je dat bedoelen Nee, ik vermeld dit omdat ik diep respect heb voor deze zangeres en vind dat zij de erkenning moet krijgen die zij verdient. Zij is een van de weinige muzikanten die op een volkomen eerlijke manier muziek weet te maken. Niets bij haar klinkt gekunsteld. Het klinkt allemaal even natuurlijk, als stromend water. Gecombineerd met een hoge mate van expressiviteit, blijk van intelligentie, technische beheersing en een kristalheldere stem weet ze de muziek tot een dergelijk hoog niveau te brengen dat ze mij in ieder geval diep weet te ontroeren. Groetjes, Rikman