Gestolen instrumenten

Discussie in 'Verloren/gestolen' gestart door CiskaDijkmanDulkes, 30 aug 2014.

  1. CiskaDijkmanDulkes

    CiskaDijkmanDulkes

    Lid geworden:
    30 aug 2014
    Berichten:
    1
    Afgelopen maandag is er bij mij thuis in Amsterdam ingebroken. Hierbij zijn twee violen, een altviool en enkele stokken gestolen.

    Ik wil mijn instrumenten heel graag terug en kan hier alle hulp bij gebruiken.

    Hier zijn de details:

    Altviool van Jan van der Elst naar model Maggini, bouwjaar 2004 opusnummer 33. Oranjebruine lak, met aan binnenzijde 3 brandstempels met logo van de vioolbouwer. Stok, zilver, gestempeld Otto Adler. In donkergrijze contour Carbon kist van BAM

    Viool van Michael Darnton, Chicago 1998 #101 #S2952, stradivariusmodel met korrelige lak, oranjebruin. Franse stok, zilver, gestempeld Meunier, donker verkleurde kop. In zilverkleurige BAM hightech SLIM vioolkoffer.

    Viool 19e eeuw, Nicolas, Didier l'Aine, Mirecourt, donkerbruin, lang model met 2 stokken in zwarte Winter-kist.

    Als iemand wat hoort of ziet, hoor ik het graag en anders kan de politie ingelicht worden.
    Alvast bedankt.
     
  2. Willeke_D

    Willeke_D ♫ ♪

    Lid geworden:
    12 nov 2010
    Berichten:
    529
    Hoi Ciska, wat enorm vervelend allemaal, ik hoop dat je de spullen terug kunt krijgen.

    Waarschijnlijk totaal overbodig maar hou sites als marktplaats en zo in de gaten maar ook de Belgische equivalenten want het inbrekersgilde weet ook wel dat marktplaats in de gaten wordt gehouden.

    Verder kan het helpen om hier wat foto's te plaatsen als je die hebt zodat vioolbouwers hem wellicht herkennen als de violen worden aangeboden ter taxatie of verkoop.

    Heel veel succes!
     

Deel Deze Pagina