Gevorderde amateur zoekt samenspeler(s)

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door Gerritsen, 28 okt 2018.

  1. Gerritsen

    Gerritsen

    Lid geworden:
    18 okt 2018
    Berichten:
    33
    Hallo!

    Een paar jaar geleden ben ik weer begonnen met cellospelen, na in mijn jeugd een jaar of 9 les te hebben gehad. Het lijkt mij leuk om af en toe wat samen te spelen met een cellist, violist, bassist, of een trio of kwartet.

    Mijn niveau is "gevorderde amateur" denk ik. Met de eerste suite van Bach kom ik aardig weg en ik heb ervaring met samenspelen.

    Qua muziek denk ik aan alles wat klassiek is. Ik heb hier bv duetten liggen van Kummer, Romberg, Haydn, Boismortier en meer.

    Zelf ben ik 39 jaar en woonachtig in omgeving Leiden.

    Iemand belangstelling?
     
  2. JanHut

    JanHut ♫ ♪

    Lid geworden:
    27 aug 2013
    Berichten:
    1.439
    Blijkbaar bij jou in de buurt nog geen gegadigden, Gerritsen. Hopelijk alsnog, of via andere wegen.
     
  3. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.120
    Homepage:
    Misschien informeren bij muziekdocenten in de buurt of ze nog leerlingen hebben die interesse zouden kunnen hebben...
    En je hebt bij de landelijke vereniging Huismuziek ook een "samenspeelbank" , merkwaardig genoeg met een duits adres in de balk, maar verder Nederlands:
    https://nl.musiker-sucht-musiker.de/
    Ik heb die site even uitgeprobeerd voor mijn eigen gegevens en er komt inderdaad wat uit. In mijn omgeving binnen de 15 km bijvoorbeeld.

    Succes! Hopelijk vind je iemand (of meer) om mooie stukken te spelen. Ik weet maar al te goed hoe inspirerend dat is.
     
  4. Gerritsen

    Gerritsen

    Lid geworden:
    18 okt 2018
    Berichten:
    33
    Dank voor de tips! Ik probeer het inderdaad via de muziekschool; de vereniging voor huismuziek bood niet veel hier in de buurt...
     
  5. Thomas Patijn

    Thomas Patijn

    Lid geworden:
    19 jan 2019
    Berichten:
    3
    Hallo!
    Ik speel viool en kom uit Den Haag. Ik ben ook gevorderd amateur en heb veel samengespeeld. Ik vind het leuk om een keer af te spreken om samen te spelen. je kan me mailen t_patijn@hotmail.com

    Hartelijke groet,

    Thomas
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 okt 2020
  6. dekunstvanhetluisteren

    dekunstvanhetluisteren

    Lid geworden:
    16 jun 2011
    Berichten:
    8
    Hallo Gerritsen, ik speel cello, ook gevorderde amateur, en woon in de buurt. Zou wel een keer samen willen spelen om te kijken of dat gaat klinken. Vriendelijke groet, Gerda (63)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 okt 2020

Deel Deze Pagina