Gevraagd violist/student die onze bruiloft wil opleuken....

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door Stanley Jilesen, 8 mrt 2015.

  1. Stanley Jilesen

    Stanley Jilesen

    Lid geworden:
    8 mrt 2015
    Berichten:
    3
    Wij zoeken beginnend violist/student die wat bij wil verdienen en onze gasten wil vermaken terwijl ze over het strand naar de strandtent lopen voor de receptie van onze bruiloft. Lokatie Den Haag/scheveningen. Datum 27 mei 2015. Van uurtje of 3..tot 4.
     
  2. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.328
    Homepage:
    Dat is dus 's nachts?
    Is het 3 á 4 uur spelen of is bedoeld: van 15 - 16 u?
    Is het buiten op het strand spelen? :(
     
  3. Stanley Jilesen

    Stanley Jilesen

    Lid geworden:
    8 mrt 2015
    Berichten:
    3
    SORRY! Schrijf het helemaal verkeerd. Het is van ongeveer 15.30 tot 16.30, spelen op het strand terwijl de gasten van parkeerplaats naar strandtent lopen. Als het mooi weer is dan.... En als dat kan met een viool...
     
  4. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.128
    Homepage:
    Lijkt me overdag, Frits. Verder wel vaag.
    Maar een strijkinstrument in de zoutige omgeving als strand....dat vraagt om spelen met een goedkoop Chineesje die daarna uitelkaar mag vallen.

    Nog een bepaalde muziekstijl in gedachten?
    Even voor de duidelijkheid: ik ga het niet doen, want speel cello.
     
  5. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.328
    Homepage:
    Ja, dat vermoedde ik al, maar ja als je het letterlijk neemt, dan is het 's nachts!

    Op het strand mag je er wel een versterking achter zetten, anders hoor je niks.
    Maar ja, dat moet dan mobiel zijn en dat lijkt me weer ingewikkeld. Een E-viool met verrijdbare versterking? Geen idee of dat mogelijk is.
     
  6. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.128
    Homepage:
    Een versterker kun je met een lang snoer gewoon in de contactdoos van de strandtent pluggen. En er bestaan zelfs mobiele versterkers (merk mag ik niet noemen) die op batterijen gaan en waar best wel aardig volume uit te krijgen is. Gewoon flink wat batterijen mee!
    En inderdaad, met een e-viool heb je de problemen van de acoustische niet. Met een looping erbij kun je ook nog extra leuke dingen uitspoken. Er moet toch wel iemand te vinden zijn die het leuk vindt om er wat leuks van te maken voor jullie bruiloft?
     
  7. Stanley Jilesen

    Stanley Jilesen

    Lid geworden:
    8 mrt 2015
    Berichten:
    3
    denk dat ik maar een straat muzikant ga aanspreken.... is toch makkelijker denk ik. Violist leek ons wel leuk. Maar denk dat dat lastig word. Als ik dit zo lees. maar komt goed!
     
  8. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.128
    Homepage:
    Goed plan! Vooral bv in Amsterdam staat je doelgroep te spelen o.a. onder/bij het Rijksmuseum, bij het CS en misschien ook in de metrogangen. Hoor je gelijk wat ze kunnen en kun je mogelijk gelijk zaken doen.:)
     
  9. Skanulleke

    Skanulleke

    Lid geworden:
    14 mrt 2015
    Berichten:
    6

    Beste Stanley,

    Er zijn hier wel violisten voor te vinden hoor...tenminste als er een budget tegenover staat...
    Ik ben het er wel mee eens dat zeelucht en strand geen ideale omgevingen zijn om buiten met een viool te spelen, maar een creatief musicus vindt ook hier een oplossing voor.
    Graag meer info over de gage en dan zie ik of ik u verder kan helpen.
    groejtes, skanulleke
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2015
  10. ianviool

    ianviool Ian de Jong

    Lid geworden:
    2 okt 2011
    Berichten:
    3
    Homepage:

Deel Deze Pagina