Gezocht: Goede Violist voor inspelen nummer

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door RonaldVersluis, 28 feb 2010.

  1. RonaldVersluis

    RonaldVersluis

    Lid geworden:
    28 feb 2010
    Berichten:
    1
    Beste violisten,

    Ik zal me even kort voorstellen, ik ben Ronald Versluis en bezig een instrumentale cd te maken. Ik heb één nummer waarin de viool een zeer grote rol speelt. Aangezien ik gesampelde viools niet mooi (nothing beats the real thing:p) ben ik dus op zoek naar een violist(e) die het nummer in kan spelen. Ik ken zelf echter geen goede violisten, het stuk is denk ik (weet niet wat moeilijk/makkelijk is op een viool) moeilijk.

    Ik ben dus op zoek naar een echt goede violist, aangezien ik geen concessies wil doen aan de muziek (op onmogelijk speelbare dingen na). Ik ben dus op zoek naar een violist met een professionele insteek, die wel zin heeft in een uitdaging en van wat andere muziek houdt. Ik heb alles uitgeschreven, bij interesse kan ik de partituur opsturen, en een mp3tje.

    Vergoeding in overleg.

    Ben zeer benieuwd naar reacties!
     
  2. mariekeviool

    mariekeviool

    Lid geworden:
    25 mei 2010
    Berichten:
    2
    beste Ronald, heb je al een violist gevonden?

    gr marieke de bruijn
     
  3. Bastiaan

    Bastiaan

    Lid geworden:
    30 mei 2010
    Berichten:
    1
    Hoi,
    Ik weet niet of je al iemand gevonden hebt. Maar ik heb wel interesse. Ik zou de muziek wel eens willen horen/bekijken of het wat voor me is.

    groet,
    Bastiaan
     
  4. vioollesutrecht

    vioollesutrecht

    Lid geworden:
    23 jun 2009
    Berichten:
    62
    Hoi Ronald,

    Ik heb wel interesse. Mijn website is www.eveliengraat.com.
    Misschien kun je de muziek en mp3 opsturen? Dan kan ik zien of het te doen is.

    Groetjes,

    Evelien
     
  5. diana_violina

    diana_violina

    Lid geworden:
    7 aug 2010
    Berichten:
    2
    Dear Ronald,
    I'm a professional violinst from Rotterdam. If you are still looking for a violinst, I would like to help you. Please send me the recording and I will see what I can do.

    Kind regards,
    Diana
     
  6. orkestchefstrijkers

    orkestchefstrijkers

    Lid geworden:
    11 aug 2010
    Berichten:
    3
    Plaats voor Violen, Altviool (aanvoerder) en Contrabassen in het ORKEST VAN UTRECHT,
    kamerorkest van gevorderde amateurs. Komende periode oa Bruch vioolconcert, Schubert IV, regelmatig ook bijzondere projecten. Reactie via mail, welkom!
     

Deel Deze Pagina