Gezocht: viool docent(e) Tilburg

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door Babbeltje93, 20 nov 2012.

  1. Babbeltje93

    Babbeltje93

    Lid geworden:
    20 nov 2012
    Berichten:
    14
    Hallo,

    Ik zoek iemand die het leuk lijkt om een beginnende violiste les te geven. Een paar weken geleden ben ik begonnen, maar alleen gaat het me echt niet lukken. Twinkle twinkle little star kan ik al wel. Maar je kunt je er vast wel een voorstelling van maken van hoe het ongeveer klinkt...... Haha!

    Mijn naam is Annerie, ik ben 19 jaar en woon in Tilburg. Ik ben dit jaar begonnen aan de docentenopleiding Nederlands.
    Ik heb al 11 jaar trompet gespeeld dus ik kan noten lezen. (Goh, scheelt al weer!)
    Verder heb ik te veel 'vrije tijd' en ben ik enorm gemotiveerd!

    Stuur mij een mailtje als het je leuk lijkt om mij iets te leren :)

    annerietjee_1993@live.nl

    Groetjes!
     
  2. vanezcha

    vanezcha

    Lid geworden:
    16 aug 2011
    Berichten:
    274
    Goede middag,

    ik denk bij deze muziekscool in Tilburg kan het wel.

    Maar misschien prive lessen wordt goedkoper dan op muziekschool. Ik heb zelf vioolles op muziekschool in Utrecht (UCK).
     
  3. Babbeltje93

    Babbeltje93

    Lid geworden:
    20 nov 2012
    Berichten:
    14
    Hm, ik zoek inderdaad iets goedkopers, hoe stom dat misschien ook klinkt...
     
  4. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.965
    Homepage:
    Docenten moeten ook leven en mogen fatsoenlijk betaald worden, evenals loodgieters, bakkers en leraren. (Of gaat Babbeltje later ook voor half geld voor de klas staan?) Deze discussie is hier trouwens al eerder gevoerd.