Gezocht: viool docent(e) Tilburg

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door Babbeltje93, 20 nov 2012.

  1. Babbeltje93

    Babbeltje93

    Lid geworden:
    20 nov 2012
    Berichten:
    14
    Hallo,

    Ik zoek iemand die het leuk lijkt om een beginnende violiste les te geven. Een paar weken geleden ben ik begonnen, maar alleen gaat het me echt niet lukken. Twinkle twinkle little star kan ik al wel. Maar je kunt je er vast wel een voorstelling van maken van hoe het ongeveer klinkt...... Haha!

    Mijn naam is Annerie, ik ben 19 jaar en woon in Tilburg. Ik ben dit jaar begonnen aan de docentenopleiding Nederlands.
    Ik heb al 11 jaar trompet gespeeld dus ik kan noten lezen. (Goh, scheelt al weer!)
    Verder heb ik te veel 'vrije tijd' en ben ik enorm gemotiveerd!

    Stuur mij een mailtje als het je leuk lijkt om mij iets te leren :)

    annerietjee_1993@live.nl

    Groetjes!
     
  2. vanezcha

    vanezcha

    Lid geworden:
    16 aug 2011
    Berichten:
    274
    Goede middag,

    ik denk bij deze muziekscool in Tilburg kan het wel.

    Maar misschien prive lessen wordt goedkoper dan op muziekschool. Ik heb zelf vioolles op muziekschool in Utrecht (UCK).
     
  3. Babbeltje93

    Babbeltje93

    Lid geworden:
    20 nov 2012
    Berichten:
    14
    Hm, ik zoek inderdaad iets goedkopers, hoe stom dat misschien ook klinkt...
     
  4. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.965
    Homepage:
    Docenten moeten ook leven en mogen fatsoenlijk betaald worden, evenals loodgieters, bakkers en leraren. (Of gaat Babbeltje later ook voor half geld voor de klas staan?) Deze discussie is hier trouwens al eerder gevoerd.
    Voor studenten en andere minder rijken is er in sommige steden met een conservatorium af en toe een project vioolles door conservatoriumstudenten die onder supervisie les geven om hun lesbevoegdheid als aantekening op hun diploma te krijgen en dat is wel eens gratis of tegen een symbolische vergoeding. Informeer ter plaatse!
     
  5. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.328
    Homepage:
    En het wordt nog duurder ook, want de tarieven zoals die zijn vermeld door de muziekschool Tilburg, hebben nog het oude Btw-tarief! :|
     
  6. Babbeltje93

    Babbeltje93

    Lid geworden:
    20 nov 2012
    Berichten:
    14
    Ik ga al :') .... wauw.
     
  7. vanezcha

    vanezcha

    Lid geworden:
    16 aug 2011
    Berichten:
    274
    maar jah...veel mensen hier willen toch ook alles goedkoper, maar gaan wel zeuren als ze zelf te weinig betaald worden. Ik ben er ook van overtuigd dat, als Babbeltje/Annerie te weinig betaald wordt als lerares, zij dan ook zeurt :p
     
  8. Babbeltje93

    Babbeltje93

    Lid geworden:
    20 nov 2012
    Berichten:
    14
    Ja, ik weet zeker dat ik dat dan ook ga doen... Maar daar ben ik nog lang niet...
    Op dit moment leen ik me nog suf om uberhaupt docent te kunnen worden ;)
     
  9. vanezcha

    vanezcha

    Lid geworden:
    16 aug 2011
    Berichten:
    274
    Probeer een conservatorium student te vinden die het leuk vindt om je vioolles te geven. Vaak is het wel goedkoper.
     
  10. pleunie

    pleunie

    Lid geworden:
    29 sep 2004
    Berichten:
    152
    Hoi Babbeltje, in Tilburg geeft Annemarie van de Grindt onder andere veel les aan volwassenen http://www.annemarieviool.nl/
    Ik weet natuurlijk niet wat jij duur en goedkoop vindt, maar een goede oplossing kan ook zijn om bijvoorbeeld om de week les te hebben in plaats van elke week.
    En ik heb zelf inderdaad ook goede ervaringen met les hebben van een conservatoriumstudent.
     
  11. Babbeltje93

    Babbeltje93

    Lid geworden:
    20 nov 2012
    Berichten:
    14
    Hallo allemaal,

    Het is me gelukt hoor! :)

    Dank voor alle reacties en hulp ;)

    Liefs, Annerie
     
  12. Deanone

    Deanone Anouschka

    Lid geworden:
    29 sep 2009
    Berichten:
    1.253
    Gefeliciteerd!! :D

    Van wie krijg je nu les?
    En hoe vaak?
    Ik ben gewoon benieuwd. ;)
     

Deel Deze Pagina