gezocht: vioolles in Arnhem

Discussie in 'Gevraagd' gestart door Maja, 24 jul 2015.

  1. Maja

    Maja

    Lid geworden:
    24 jul 2015
    Berichten:
    2
    Hallo,

    Ik ben vorig jaar met viool spelen leren begonnen en omdat ik nu verhuisd ben heb ik een nieuwe leraar nodig. Mijn vorige leraar was concertmeester maar niet officieel docent.

    Als je het goed vind klinken, bel dan nul 6 390 22 471

    Groetjes,
    Maja
     
  2. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.120
    Homepage:
    Dag Maja,
    Welkom op het strijkersforum! Ik wens je veel plezier hier met ons strijkers! En hopelijk vind je wat je zoekt!


    Of het goed klinkt of niet; het gaat toch om wat jij zoekt? Moet hij/zij vooral een goede leraar zijn, of vooral prachtig kunnen spelen, of van alle markten thuis (willen we allemaal, maar geef dat dan ook gewoon lekker aan:D)

    Heeft er zich al iemand telefonisch bij je gemeld? Anders zou je ook nog verder zelf op zoek kunnen gaan.
    Wellicht is er een violist van het Gelders Orkest die vioolles geeft. Daar kom je met een beetje handig zoeken op computer en evt. Gouden Gids zó achter. En als je mazzel hebt, lezen ze natuurlijk allemaal:) je post, want tenslotte zijn zij strijkers!

    Veel succes, ben benieuwd waar je zoektocht naar heeft geleid! Laat je het ons nog weten?
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2015
  3. Maja

    Maja

    Lid geworden:
    24 jul 2015
    Berichten:
    2
    Hoi,

    haha, misschien was het niet duidelijk:
    Ik ben op zoek naar een vioolleraar en als hier iemand graag in Arnhem les wil geven, hoor ik het graag! Nog heeft niemand gebelt.

    Sinds februari sta ik op een wachtlijst voor een muziekschool maar blijkbaar kan ik volgend jaar bij hun nog niet beginnen. Ik heb verschillende docenten online gezien maar tussen de 30 en 50 euro per uur les. Dat kan ik helaas niet betalen.

    Ik merkte eerder wel dat ik met een half uurtje les niet tevreden ben. Eerder had ik 1.5-2 uur les omdat het ook een bekende van me was en erg gezellig. Ik ben nu op zoek naar een uur les p. week voor 10-20 euro. Ik heb een viool en verschillende lesboeken.

    Verder vind ik het niet erg als iemand geen opleiding had om les te geven. Als iemand het een leuke uitdaging vind en het klikt, vind ik dat prima!

    Groetjes
    Maja
     
  4. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.120
    Homepage:
    Hoi Maja,

    Je weet vast wel dat in Arnhem een conservatorium is. En daar zijn ongetwijfeld studenten viool die willen bijverdienen en dan voor prijzen die jij wel kunt betalen. Ga daar aan het begin van het nieuwe studiejaar eens heen en kijk of ze daar wat op een prikbord hebben staan ofzo.
     
    Snelviooltje vindt dit leuk.
  5. seird

    seird

    Lid geworden:
    20 nov 2008
    Berichten:
    2
    Beste Marja
    Je zou me eens kunnen bellen of mailen. Ik rij iedere week langs Arnhem naar Nijmegen en kan een muzikale tussenstop voor jou inlassen.
    met groet Dries opus209@gmail.com/06.209.631.14
     
  6. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.278
    Homepage:
    Volgens mij heet ze Maja! :(
    Heb je ook een website Dries, waar we informatie vanaf kunnen halen?
     
  7. MarjoleinG

    MarjoleinG

    Lid geworden:
    2 aug 2012
    Berichten:
    174
    Ik weet wel iemand in Nijmegen, dat is ook niet al te ver van Arnhem.
     

Deel Deze Pagina