Van de week onderstaande dvd gekocht. Hoewel Szeryng voor mij eigenlijk niet echt bekend was enorm van de dvd genoten. Wat een arrogant showbinkie die Szeryng. Maar beetje terecht want vioolspelen kan hij!! Zijn er meer op het forum die delen uit deze Classic Archive serie hebben? Zo ja, wat is (wat zijn) je favouriet(en)? Ikzelf waardeer die van Nathan Milstein heel erg (oa vanwege de bonus met Mischa Elman) en de dvd met Igor en David Oistrakh die de Sinfonia Concertante van Mozart spelen. Zijn er nog andere viool-dvd's die beslist de moeite waard zijn? (Dit bericht is door Christoff bijgewerkt op 25/02/2005 om 16:00 uur)
Ik was bij Boudisque Classique in Utrecht en daar hadden ze hem staan. Deze dvd is volgens mij zo te bestellen bij elke klassieke cd zaak (voor adressen zie www.klassiekezaken.nl) een ook wel bij Free Record shop etc. Iig aan te bevelen! Mooie dvd!
Pracht DVD's volgens mij, ik kijk er zeker naar uit (bieb in Den Haag) Voorlopig nog even weg dromen bij: http://www.thirteen.org/publicarts/violin/index.html Ok, 't zijn korte stukjes, maar wel het begin van het... kleine genieten. Remi
Nu hebben we weer anderen. In Nederland is Janine Janssen een begrip aan het worden (of is het al). En omdat het aardse leven eindig is zal ook zij eenmaal tot het verleden behoren en zal de geschiedenis zich herhalen: ouden gaan en nieuwe komen. André Rieu is straks ook op een leeftijd waarop het allemaal niet meer gaat en waarop hij kan terug kijken op een bevlogen periode vol roem en eer. Maar ach, wat baat het?
SoundBoard, Dit bedoel ik!! Jij noemt Andre Rieu nast Janine Jansen.Zo, weten sommige van jullie juiste artiste te waarderen.Dus ,we praten hier over het niveau van muziekeducatie.Is niets aan te doen! De publiek meiningen, zijn niet waard!
Afgezien van de taalfouten heb ik wat problemen met het juist interpreteren van: "De publiek meiningen,zijn niet waard!" want dat zou kunnen zijn: 1) De publieke meningen zijn niets waard! 2) De publieke meningen zijn niet waar! En dan is het wel handig te weten wat er nu precies wordt bedoeld! Frits