Hello Cello

Discussie in 'Concerten en uitvoeringen' gestart door marjet, 30 sep 2016.

  1. marjet

    marjet

    Lid geworden:
    5 feb 2011
    Berichten:
    285
    "Een hele dag het mooiste van de cello voor jong en oud"
    Uitgaande van de Cello Biënnale Amsterdam

    Masterclasses, workshops en concerten in Zwolle, Eindhoven en Den Haag in oktober

    Alleen de datum van Zwolle is me niet helemaal duidelijk. Op de flyer staat 8 okt, op de site 5 okt...
     
  2. jis77

    jis77 ♫ ♪

    Lid geworden:
    2 jan 2016
    Berichten:
    800
    Heb je een link?
     
  3. Nikin

    Nikin ♫ ♪

    Lid geworden:
    24 aug 2015
    Berichten:
    537
    jis77 vindt dit leuk.
  4. jis77

    jis77 ♫ ♪

    Lid geworden:
    2 jan 2016
    Berichten:
    800
    Dat is leuk, maar Marjet heeft het over iets op andere data en andere plaatsen...dus snap de post niet.
    Gaat dat dan om deelname en repetities vooraf? Niet voor mezelf maar als iemand anders interesse heeft ;)

    En ja wie weet ga ik wel luisteren, iig die avond al naar 2 cellos :)
     
  5. Nikin

    Nikin ♫ ♪

    Lid geworden:
    24 aug 2015
    Berichten:
    537
  6. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.120
    Homepage:
    Hello Cello is meer voor kinderen en jongeren tot 18 jaar. De uitnodiging van die in Den Haag gebeurt, is nog het meest duidelijk. Daar kun je in een ad hoc cello-ensemble 18+ meedoen.
    Verder zie je dat de masterclasses enzo vooral is uitgesplistst voor de leeftijd 6-12 en 12-18 jaar. En dan dus dat ad-hoc voor wie ouder is.
    Die van Zwolle en Eindhoven vind ik onduidelijk. In Eindhoven wordt iets gezegd over een rondleiding door het gebouw voor wachtende ouders, maar verder is het mij totaal onduidelijk of 18+ mee mag doen. Tot nu toe is Hello Cello immers de benaming voor activiteiten rondom de CelloBieënnale voor kinderen, zoals het cello orkest.
    Dat Hello Cello Kinderorkest oefent om dan uiteindelijk op de planken te komen in Amsterdam tijdens de CelloBieënnale.

    Maar het zou niet verkeerd zijn als ze de 18+ amateurs ook gaan betrekken in de speelvreugde!
     
  7. marjet

    marjet

    Lid geworden:
    5 feb 2011
    Berichten:
    285

Deel Deze Pagina