Het M.E.S.O. project

Discussie in 'Viool' gestart door Satch, 31 dec 2020.

  1. Satch

    Satch

    Lid geworden:
    24 jan 2019
    Berichten:
    447
  2. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.286
    Homepage:
    Het is een beetje jammer dat ik met die linkjes niets kan. Het eerste geeft een dermate klein verhaal dat het niet te lezen is. Bij de tweede zou je verwachten iets te kunnen horen van deze 'nieuwe muziek', maar ik zie geen mogelijkheid iets aan geluid te produceren. Wat doe ik verkeerd? :(
     
  3. Satch

    Satch

    Lid geworden:
    24 jan 2019
    Berichten:
    447
    Het eerste linkje is inderdaad mini, als je klikt op ware grootte weergeven kan je vervolgens met het vergrootglas de tekst tot leesbaar formaat krijgen. het 2de linkje is naar de algemene facebook pagina, hier vindt je wel al wat filmpjes van de verschillende instrumenten en hoe ze klinken maar nog niet echt van de muziek, die zijn ze nog aan het schrijven en zou te beluisteren zijn via de aankomende livestream (eerste op 5 maart 2021:
    https://m.facebook.com/events/1030629754082604
    Het is dus nog even afwachten op de effectieve muziek.

    Het stoort me wel dat men de moeite niet heeft genomen een deftige website op te zetten voor het project, ik heb de indruk dat het nu erg onder de radar blijft en tegenwoordig is het toch een koud kunstje om iets op te zetten, ...
    Er is voorlopig nog maar 1 attendee geregistreerd voor de livestream.
    Algemeen stoort het me ook dat de meeste teksten in vrij gebrekkig Engels geschreven zijn, daarbij is het spel in de filmpjes niet altijd van even hooge kwaliteit :(. Ik hoop dat dit geen indicatie is van het uiteindelijke resultaat want het project op zich vindt ik wel intressant.
     
  4. Satch

    Satch

    Lid geworden:
    24 jan 2019
    Berichten:
    447
    Ondertussen hier op het forum wat meer kunnen lezen over luthier Carleen Hutchins. Waardoor ik me wel afvraag op welke gebieden de verschillen zich gaan uiten bij de instrumenten. Ik ben ook nog steeds benieuwd naar wat er gecomponeerd wordt.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2021
  5. Satch

    Satch

    Lid geworden:
    24 jan 2019
    Berichten:
    447

Deel Deze Pagina