Je zou toch zeggen dat er genoeg kerkorgels in de aanbieding moeten zijn met al die kerksluitingen tegenwoordigEn anders wil er misschien wel iemand één voor je bouwen bij vereniging huismuziek. Een enthousiaste bouwer die het van zijn vrouw niet in hun eigen huis mag neerzetten...misschien zijn die er wel...
http://kerkorgel.paginamarkt.nl/kerkorgel/465323.html En dat voor een prijsje waar je nog geen fatsoenlijke viool voor kunt kopen...
Dan zijn het erge heftige buren en zou ik rap een kerkorgel aanschaffen en halloweenachtige kleding aandoen en keihard spelen!
Graag weer terug naar het onderwerp: houtwormen! Voor andere zaken verwijs ik naar de off-topic mogelijkheid, Tobias wel bekend.
De bovenstaande afbeelding van de houtworm, past meer in Off-Topic. ( Dus misschien kan de beheerder het naar dit topic verplaatsen ) Ik geef hier voor de serieuze bezoeker van dit topic, de echte afbeelding van de gewone houtworm, de larve dus van de meest voorkomende kever, de houtwormkever. Ook een afbeelding van de gewone houtwormkever, ook wel het doodskloppertje genaamd. Dit doodskloppertje legt de eitjes in het hout hieruit komt de larve, deze larve vreet zich ongeveer 3 tot 5 jaar door het hout, en gaat zich daarna verpoppen tot houtwormkever.