Ik heb de scheudersteun en lesboek vandaag binnengekregen, en hij is heel aangekomen. 
Alleen weet ik niet hoe ik de schoudersteun moet gebruiken.
Alleen weet ik niet hoe ik de schoudersteun moet gebruiken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geef me even een belletje, dan ga ik het uitleggen.KatherineKat zei:Ik heb de scheudersteun en lesboek vandaag binnengekregen, en hij is heel aangekomen.
Alleen weet ik niet hoe ik de schoudersteun moet gebruiken.![]()
Waarom zou je niet wachten totdat je echt les hebt?? Als je zó fanatiek aan de gang gaat, ga je je zondermeer een verkeerde houding aanleren. het afleren daarvan gaat je echt een hoop geld en moeite kosten. Je hebt namelijk maanden nodig om de foute techniek af te leren.KatherineKat zei:Ik heb trouwens nog geen lessen kunnen vinden. Dus tot die tijd wil ik zelf alvast oefenen. Weet iemand hoe ik het beste kan beginnen, en welke materialen het best zijn?
Ik heb al oefentijden gemaakt.
Maandag t/m vrijdag: 15:00 tot 18:00 oefenen, pauze, 20:00 tot 22:00 oefenen.
Zaterdag en zondag (als ik geen plannen heb): 12:00 tot 14:00, pauze, 16:30 tot 18:00 oefenen.
Dat is ook waar. Maar ik wil gewoon echt oefenen, want ik denk dat ik nog wel een tijdje moet wachten voor ik pas lessen heb.koffienee1 zei:Waarom zou je niet wachten totdat je echt les hebt?? Als je zó fanatiek aan de gang gaat, ga je je zondermeer een verkeerde houding aanleren. het afleren daarvan gaat je echt een hoop geld en moeite kosten. Je hebt namelijk maanden nodig om de foute techniek af te leren.KatherineKat zei:Ik heb trouwens nog geen lessen kunnen vinden. Dus tot die tijd wil ik zelf alvast oefenen. Weet iemand hoe ik het beste kan beginnen, en welke materialen het best zijn?
Ik heb al oefentijden gemaakt.
Maandag t/m vrijdag: 15:00 tot 18:00 oefenen, pauze, 20:00 tot 22:00 oefenen.
Zaterdag en zondag (als ik geen plannen heb): 12:00 tot 14:00, pauze, 16:30 tot 18:00 oefenen.
Wat heeft het nou voor zin om 2 uur per dag een viool onder je kin te klemmen en wat moet ze dan doen? 2 uur met dat ding onder haar kin gaan staan??? En die andere 2 dingen zijn ook echt belachelijk om 2 uur lang te doen...jaap zei:Wat je alvast in het voren zou kunnen doen is het volgende:
2 uur per dag de viool onder je kin geklemd houden zonder hem vast te houden.
2 uur per dag je linkerarm onder de viool houden.
2 uur per dag met je rechterhand de strijkstok vasthouden.
En vervolgens een zere nek + 2 zere armen krijgen.jaap zei:Wat je alvast in het voren zou kunnen doen is het volgende:
Als je hier moe van wordt, dan reageer je simpelweg gewoon niet? Er zijn hier genoeg topics toch.Matthijs zei:Wat heeft het nou voor zin om 2 uur per dag een viool onder je kin te klemmen en wat moet ze dan doen? 2 uur met dat ding onder haar kin gaan staan??? En die andere 2 dingen zijn ook echt belachelijk om 2 uur lang te doen...jaap zei:Wat je alvast in het voren zou kunnen doen is het volgende:
Nogmaals ze moet gewoon les nemen en niet op eigen houtje dingen gaan ondernemen omdat de kans groot is dat ze dingen verkeerd aanleert...
Ik word hier moe van...![]()
Ik vind dit wel een leuke topic, net een soapserie.Matthijs zei:Ik word hier moe van...![]()