Ilse de Ziah, Ierse celliste, geeft een workshop Ierse muziek op 19 april te Amsterdam.

Discussie in 'Cello' gestart door Cellisima, 8 jan 2020.

  1. Cellisima

    Cellisima

    Lid geworden:
    11 apr 2016
    Berichten:
    51
    Homepage:
    19 APRIL: CELLO WORKSHOP IERSE MUZIEK MET CELLISTE ILSE DE ZIAH

    Een beginners groep en een gevorderden groep.

    Beste cellisten; goed nieuws!

    Ierse celliste Ilse de Ziah komt naar de studio in Amsterdam om op zondag 19 april twee workshops Ierse muziek te geven. Tof voor inspiratie, souplesse, snelheid, behendigheid, en jawel; in twee groepen!
    In de ochtend vanaf 10.00 werkt Ilse met een beginners groep die de grote greep beheerst en in de middag een gevorderden groep die makkelijk positie wisselt.
    Ierse is een crack en schrijft waanzinnig E-Books met Ierse muziek. Deze deelt ze met jou indien je mee doet en staan voor een waarde van € 89,00.

    Ik heb Ilse mijn studio aangeboden omdat ik het zo haalbaar mogelijk wil maken voor haar om andere cellisten verder te helpen. Dit maakt dat de Ierse muziek workshop heel gunstig geprijsd is. De workshop kost € 85,00 indien je alleen de workshop volgt, kom je in de avond ook kijken naar haar documentaire Living the tradition, getoond op het IDFA en wil je haar korte concert bijwonen betaal je € 99,00.

    Hier is wat Ilse schrijft over de workshop. Geef je op via info@celloverkoop.nl!

    Come and enjoy an Irish Cello workshop to learn fast and slow tunes, and develop an authentic stylistic approach to Irish music for the cello.

    The workshop will cover how to play Slides and Polkas in a traditional Irish style, and how to prepare a ‘set' of tunes. We will look at ornamentation, bowing techniques, and a rhythmic approach to Irish music, and will focus on the relaxed and loose arm needed for playing traditional music.

    We will work on a beautiful slow Irish Air and learn how to create your own arrangement with embellishments, variation, drones, experimental techniques and rhythmic ideas.

    When you have paid for your place on the workshop you will receive free copies of Trad on Cello, Easy Irish Cello, Irish Airs for Solo ilsedeziah.jpeg Cello plus solo reels Tam Lin and College Groves. (value of €89!)


    Geef je nu op en leer die dag nieuwe technieken, trek je zelf over je grens omhoog. It's fun!

    Geef je op via info@celloverkoop.nl of via mijn website:
    https://celloverkoop.nl/agenda/workshops/
     

Deel Deze Pagina