Dit bericht kwam ik tegen. Je moet zo af en toe gewoon eens een rommelmarkt afstruinen en als je geluk hebt vind je iets fraais. Veel succes! Het kán dus wel!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien dat er nóg een mooie viool ergens gevonden is op een rommelmarkt?luthier zei:hehe ik wilde het net gaan plaatsen![]()

Aai dat doet pijn. Geld weg en viool weg.... heb zelf ook een dispuut gehad met een koper die houtworm schade niet had vermeld in de viool en krijg van paypal m'n geld terug maar mocht de viool houdenBertBoonVioolbouw zei:En gezien dit artikel
http://www.webwinkelweblog.nl/algemeen/paypal-laat-dure-viool-vernietigen.html
kan de heer Mirando ook maar beter het zekere voor het onzekere nemen en zich niet via PayPal laten betalen!
Dan moet ik toch wel eerst het certificaat zien!Oosterhof Vioolbouw zei:Ik denk met Remi dat het instrument een neppert is!
De man is overigens wél echt!![]()
Oosterhof Vioolbouw zei:Ik denk met Remi dat het instrument een neppert is!
De man is overigens wél echt!![]()
Maar je zegt zelf:liuwe zei:Dan moet ik toch wel eerst het certificaat zien!![]()
Daar heb je je certificaat!Liuwe zei:De foto in de reactie van Geert (#6) heeft een behoorlijke resolutie; als je het certificaat van echtheid eruit vergroot, dan zie je een datum die volgens mij of 1946 of 1948 is. Ik moet wel toegeven dat het ook 1942 kan zijn. Eugen Gärtner zelf stierf in 1944, als het certificaat de datum 1942 heeft, kan hij het zelf hebben afgegeven, maar in het geval 1946/1948 als datum staat aangegeven, dan moet een opvolger van Gärtner het certificaat hebben opgesteld. De handtekening in Duits schrift lijkt niet erg op Eugen Gärtner.
in combinatie met de reactie van deano (post#18):Oosterhof Vioolbouw zei:'Wie zegt mij dat het certificaat bij die viool hoort?'
komt het er dan op neer, dat alleen een certificaat geen betekenis heeft.deano zei:Maar dan ook nog het bewijs dat díe viool bij dát certificaat hoort!'