Kaartjes te koop voor een harp-, viool- en pianoconcert in Hellendoorn

Discussie in 'Concerten en uitvoeringen' gestart door Anna85, 11 nov 2011.

  1. Anna85

    Anna85 Guest

    Hallo allemaal,

    Ik heb 2 kaartjes voor een harp-, viool- en pianoconcert in Hellendoorn. Het is voor donderdag 17 november en is van 20.00 uur tot 23.00 uur. De voorstelling heet 'Grenzeloos Betoverend' en je wordt ontvangen met koffie of thee met cake.

    Graag bieden.

    Groeten Anna
     
  2. liuwe

    liuwe liuwe van der meer

    Lid geworden:
    26 aug 2005
    Berichten:
    1.481
    Bieden? Die kaartjes hebben toch een bepaald bedrag gekost? Dan vraag je toch gewoon de kostprijs! Want hoeveel moet je bieden als je niet eens weet wie er optreden! Plaatselijke grootheden?
     
  3. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.279
    Homepage:
    Ik heb een aantal opmerkingen bij dit soort onderwerpen: ten eerste staat het in de verkeerde rubriek, want je biedt je niet aan als docente en ook gaat het niet om samenspel. Daarnaast heb ik bedenkingen over het commerciële karakter van dit soort transacties als 'biedingen'. Daarmee kom je in strijd met de Regels die dit forum hanteert. Wél toelaatbaar is het aanbieden van gratis kaartjes waarmee je iemand een plezier wilt doen omdat anders de kaartjes in de prullenbak verdwijnen.
    Dat houdt in dat ik het onderwerp verplaatst heb en verwacht dat de kaartjes gratis worden aangeboden. Is dat niet de bedoeling, laat me dat dan even weten want dan wordt je gehele reactie (inclusief die van Liuwe) helaas, verwijderd.


    Frits
     
  4. Anna85

    Anna85 Guest

    Nou, het spijt me. Ik kom hier nooit op het forum. Heb in ieder geval kaartjes voor het volgende concert: http://www.aktief-overijssel.nl/nieuws/86/harpconcert.html. Het heeft mij 22,50 gekost, maar jullie mogen ze dan maar gratis hebben. Wie oh wie wilt ze hebben? Geef dan je mailadres, dan mail ik ze naar je toe.
     

Deel Deze Pagina