Henri Vieuxtemps
♫ ♪
Dit weekend is het Kamermuziekfestival Hoorn. http://www.kamermuziekfestivalhoorn.nl
Om misverstanden te voorkomen, de plaats Hoorn wordt bedoeld niet het instrument.
Vanmiddag bijvoorbeeld een meesterklas van pierre Amoyal de vioolleraar van Birthe Blom. Ga ik heen (als je me zou willen ontmoeten daar, kan je me herkennen aan een blauw rugbyshirt met oranje strepen overdwars en een bruine leren jas.) en vanochtend waren er nog kaarten net als voor het concert vanavond en het slotconcert morgenavond.
Zaterdag 7 november Foreestenhuis Grote Oost 43 16.30 uur
Masterclass‘Ontmoet de maestro’
Nieuw in het programma van het Kamermuziek Festival Hoorn: een masterclass door Pierre Amoyal, viool met begeleiding van Mirsa Adami, piano.
Toegangsprijseuro 10,- (incl. drankje met hapjes).
Zaterdag 7 november Grote kerk Grote Oost 58 20.00 uur
Concert ‘In viervoud gestreken’.Birthe Blom, viool, Edgar Pujol, viool, Yuko Shimizu, altviool en Florian Rohn, cello.
Programma:kwartetten van Franz Peter Schubert (Rosamundekwartet) en Maurice Ravel.
Toegangsprijs euro 17,50 (incl. koffie met wat lekkers, drankje en hapjes).
Abonnement op vier avondconcerten euro 60,-
Zondag 8 november Grote kerk Grote Oost 58 20.00 uur
Slotconcert‘Zuidwaarts’ door Camerata Florissimo olv artistiek festivalleider Birthe Blom met medewerking van Pierre Amoyal, viool.
Programma: werken van onder andere Camiel Saint-Saëns, Joaquín Turina en Astor Piazolla. Na afloop worden tapas geserveerd onder de klanken van tangomuziek door trio Nocturna.
Toegangsprijs: euro 20,- (incl. koffie met wat lekkers, drankje en tapas).
Abonnement op vier avondconcerten euro 60,-.
Om misverstanden te voorkomen, de plaats Hoorn wordt bedoeld niet het instrument.
Vanmiddag bijvoorbeeld een meesterklas van pierre Amoyal de vioolleraar van Birthe Blom. Ga ik heen (als je me zou willen ontmoeten daar, kan je me herkennen aan een blauw rugbyshirt met oranje strepen overdwars en een bruine leren jas.) en vanochtend waren er nog kaarten net als voor het concert vanavond en het slotconcert morgenavond.
Zaterdag 7 november Foreestenhuis Grote Oost 43 16.30 uur
Masterclass‘Ontmoet de maestro’
Nieuw in het programma van het Kamermuziek Festival Hoorn: een masterclass door Pierre Amoyal, viool met begeleiding van Mirsa Adami, piano.
Toegangsprijseuro 10,- (incl. drankje met hapjes).
Zaterdag 7 november Grote kerk Grote Oost 58 20.00 uur
Concert ‘In viervoud gestreken’.Birthe Blom, viool, Edgar Pujol, viool, Yuko Shimizu, altviool en Florian Rohn, cello.
Programma:kwartetten van Franz Peter Schubert (Rosamundekwartet) en Maurice Ravel.
Toegangsprijs euro 17,50 (incl. koffie met wat lekkers, drankje en hapjes).
Abonnement op vier avondconcerten euro 60,-
Zondag 8 november Grote kerk Grote Oost 58 20.00 uur
Slotconcert‘Zuidwaarts’ door Camerata Florissimo olv artistiek festivalleider Birthe Blom met medewerking van Pierre Amoyal, viool.
Programma: werken van onder andere Camiel Saint-Saëns, Joaquín Turina en Astor Piazolla. Na afloop worden tapas geserveerd onder de klanken van tangomuziek door trio Nocturna.
Toegangsprijs: euro 20,- (incl. koffie met wat lekkers, drankje en tapas).
Abonnement op vier avondconcerten euro 60,-.