Muzirene
|♫♫|♫
Mmm, snap ik niet?Dat lijkt me moeilijk! Je leeftijd kun je niet verloochenen, maar je gedrag kun je wel aanpassen als zijnde dat van een kind.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mmm, snap ik niet?Dat lijkt me moeilijk! Je leeftijd kun je niet verloochenen, maar je gedrag kun je wel aanpassen als zijnde dat van een kind.
O, echt? Ai...Als je 23 bent (ik noem maar wat) kun je je (tijdelijk) als kind gedragen, maar een ieder weet wel of kan zien, dat je geen kind bent.

Heerlijk ontspannen rechter arm (Humble Bee). Ja, dan gaat zoiets als vanzelf, althans zo lijkt het!type deze naam is in op Facebook of Youtube: Antoni Ingielewicz
(.....) Jeetje, petje af hoor, ik denk dat we daar wel meer van gaan horen....
Heerlijk ontspannen rechter arm (Humble Bee). Ja, dan gaat zoiets als vanzelf, althans zo lijkt het!
Oh, nee, niet te ver doordenken. 't Stuk heet blijkbaar The Flight of the Bumble Bee en die bedoel ik ook.'t Is toch écht de Flight of the Bumble Bee
Of begrijp ik het verkeerd? Bedoel je dat die arm een Humble Bee is?
Middelbare school......Ik ken een meisje die met 4-5 jaar begon en met haar 13 jaar haar viool "aan de wilgen heeft gehangen".
Mogelijk is ze al die jaren teveel gepusht?
Ik ken een meisje die met 4-5 jaar begon en met haar 13 jaar haar viool "aan de wilgen heeft gehangen".
Mogelijk is ze al die jaren teveel gepusht?
Of zien we pushen als een soort strafkolonie-praktijk, maar dan met muziek?