Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien is het Fiedler rugzaksysteem wel wat voor jou.
En kan je vioolbouwer eventueel nog wat extra ogen plaatsen.
Bekijk bijlage 2651
Bert schreef elders ook al over dit systeem. Weet je of het makkelijk aan en los te koppelen is?Misschien is het Fiedler rugzaksysteem wel wat voor jou.
En kan je vioolbouwer eventueel nog wat extra ogen plaatsen.
Bekijk bijlage 2651
Nadeel: de koffer past niet op een treinstoel of busstoel, de hoes wel.
Bij mijn koffer werkt schuimrubber omwikkeld met zachte stof en opzijn plaats gehouden door klittenband, heel goed.Heb het idee dat er wat teveel ruimte is
Dat ziet er super uit.Misschien is het Fiedler rugzaksysteem wel wat voor jou.
En kan je vioolbouwer eventueel nog wat extra ogen plaatsen. Bekijk bijlage 2651
De voordelen heb je dus al te pakken. Tegelijk ook wel jammer dat het met zo'n creatieve aanpak niet in een keer raak is. Met wat denkwerk, uitproberen en wennen kun je er mogelijk mee uit de voeten tot de lichtere er eens komt.Gisteren voor het eerst de cello in de koffer gedaan. Heb het idee dat er wat teveel ruimte is, dus heb er een doek bij in gedaan. Nog even zoeken waar wat meer vulling handig is. Ben steeds bang dat de koffer de cello raakt bij het sluiten.
De stokharen liggen wel deels op de cello. Toen voor het eerst in het ov onderweg met de koffer. Het werkt wel, maar draagt nog wel te oncomfortabel. Niet door het gewicht maar door de positie van de schouderbanden en (nog) zonder heupband. Nadeel: de koffer past niet op een treinstoel of busstoel, de hoes wel.
Voordeel: het voelt veiliger voor de cello als er mensen langslopen.
Uiteindelijk gaat er denk ik wel een lichtere koffer komen met goed draagsysteem, maar voor een tijdje kan ik hier nu mee uit de voeten.

Klinkt onhandig! Losse blaadjes meenemen dus!Wat ik wel echt raar vind is dat er op de hoes een muziekvak zit, waar nauwelijks een a4 in past. Dus als je muziek in een bescheiden mapje zit past het er niet in.
Dit omdat de rits net iets smaller is dan het vak![]()
Wel een goede deal trouwens, die hoes voor half geld. Een gelukje! Heb je nog verder aan je draagsysteem op de koffer geknutseld, trouwens?
Maar zou ook niet weten hoe dat netjes verwerkt zou moeten worden in mijn koffer, als je een geintegreerd vak hebt
De GEWA idea X-lite 3.9