Kwartet gezocht om arrangementen uit te proberen

Discussie in 'Eigen werk' gestart door joost walter, 25 nov 2014.

  1. joost walter

    joost walter

    Lid geworden:
    25 nov 2014
    Berichten:
    2
    Hallo,
    Ik zoek een enthousiast (liefst gevorderd) kwartet dat het leuk vindt om mijn arrangementen uit te proberen. De arrangementen heb ik op de site www.vierstrijkers.nl geplaatst en zijn daar te bekijken en te beluisteren. Het zou mooi zijn als dat kwartet ook nog een beetje in de buurt woont (Ruurlo, Achterhoek). Repeteren van de stukken kan eventueel bij mij thuis. Uiteraard zijn arrangementen ook gewoon via de site aan te schaffen; sommige arrangementen zijn zelfs gratis te downloaden.

    Joost Walter
     
  2. Willeke_D

    Willeke_D ♫ ♪

    Lid geworden:
    12 nov 2010
    Berichten:
    529
    Hoi Joost, welkom op dit forum.

    Ik heb even naar jouw site gekeken en ik heb daar een vraag over. Ik zie dat je oa kwartetten aanbiedt van de Beatles. Deze muziek is niet rechtenvrij en ik vroeg me af hoe je dat hebt geregeld. Draag jij per verkocht stuk daar rechten voor af of heb je die afgekocht?
     
  3. joost walter

    joost walter

    Lid geworden:
    25 nov 2014
    Berichten:
    2
    Hallo Willeke,
    Dank voor je reactie. Om je de waarheid te zeggen, ik heb dat niet geregeld. Wel heb ik met betrekking tot andere stukken een aantal keren mails geschreven naar allerlei instanties en personen, maar zelden tot nooit reacties daarop gehad. Alleen Toots Thielemans (!) heeft welwillend zijn goedkeuring gegeven voor Bluesette (op www.viersaxen.nl). Ik laat het maar zo tot ik op mijn vingers wordt getikt. Dan zal ik eventueel betalen of de arrangementen verwijderen. Het gaat tenslotte ook niet echt om gigantische bedragen. Ik vind het gewoon leuk (en belangrijk) als goede en interessante muziek wordt gespeeld. Maar tot nu toe heeft me deze site alleen maar geld gekost. Ik zie het arrangeren als een hobby. En Paul McCartney of Ringo Starr zullen hier echt niet wakker van liggen.
     

Deel Deze Pagina