Lessen

Discussie in 'Overig' gestart door Annlee, 21 jul 2003.

  1. Annlee

    Annlee

    Lid geworden:
    21 jul 2003
    Berichten:
    4
    Homepage:
    Hey,
    Ik heb eigenlijk een vraagje:

    Ik heb de afgelopen 9 jaar vioolles gehad op een muziekschool in het plaatsje waar ik woon (Boxtel) en nu ben ik daar gestopt omdat ik wel eens een nieuwe leraar of lerares wilde hebben. Maar ik t liefste les krijgen in Tilburg aangezien mijn studie daar bezig is. Maar ik weet niet hoe ik moet beginnen. Is er misschien iemand hier die weet waar ik kan zoeken. O ja het kan niet op de muziekschool zelf in Tilburg want dat is te duur.
     
  2. am

    am

    Lid geworden:
    4 aug 2003
    Berichten:
    3
    Hoi Annlee,

    Toen ik weer celloles wilde hebben in Tilburg ben ik naar muziekwinkel Spiero gegaan (in de Willem-II straat). Daar kennen ze veel leraren in en om Tilburg. Je kan ook een briefje ophangen bij het conservatorium. Maar toevallig ken ik een hele leuke vioollerares in Tilburg (mijn cellolerares werkt veel met haar samen), maar ik geef liever geen namen en telefoonnummers door via het web, dus als je me een mailtje stuurt, geef ik de gegevens aan je door.
     
  3. Annlee

    Annlee

    Lid geworden:
    21 jul 2003
    Berichten:
    4
    Homepage:
    Beste Am,
    dank je voor je idee. Ik weet niet of ik het nog nodig heb, want na aanleiding van mij vorige berichtje heeft iemand gereageerd die zelf les geeft en is er dus een kans dat ik daar mn lessen ga volgen, maar ik hou je idee achter mn hand, mocht het toch niet zo klikken tussen mij en die andere.
     
  4. Annlee

    Annlee

    Lid geworden:
    21 jul 2003
    Berichten:
    4
    Homepage:
    Oh damn, sorry. Ik zag dat ik geen mail via outlook kan verplaatsen dus als je aub je email adres zou willen geven of het gewoon sturen naar mijn email zou ik heel erg blij zijn,

    bvd Annlee
     

Deel Deze Pagina