Ludo Wevers

Discussie in 'Overig' gestart door BertBoonVioolbouw, 20 jun 2013.

  1. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.902
    Homepage:
    Het is alweer een jaar geleden dat er hier nogal wat commotie was over een conflict tussen Ludo Wevers en een van zijn klanten. Er werd een rechtszaak in het vooruitzicht gesteld. Of het ervan gekomen is weten wij niet, want dat heeft de kranten in de Noordelijke Nederlanden niet gehaald, maar ik ben toch wel heel benieuwd of er flink geprocedeerd is en of er stevige sancties zijn opgelegd. Wellicht kan Ludo Wevers, waar we ook over andere onderwerpen helaas weinig meer van hebben gehoord, zijn licht er eens over laten schijnen.
     
  2. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.250
    Homepage:
    Ik heb een tijd geleden al weer, een afschrift gekregen van de aanklacht. Ik was erbij betrokken omdat van de beheerder werd geëist dat het een en ander aan reacties verwijderd moest worden. Kan het hier niet opzoeken want ik zit (nog steeds) in het buitenland met een heel vreemd toetsenbord, dus sorry voor eventuele rare spelling.
    Volgens mij is het allemaal niet zo heet gegeten als de 'soep' werd opgediend.
     
  3. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.902
    Homepage:
    Slechts één tikfoutje plus een ontbrekend trema, dus dat is geen slechte score voor een AZERTY of wellicht een Arabisch toetsenbord! :cool:
    Nee, sommige zaken lopen met een sisser af, maar het zou mooi zijn wanneer de betrokkenen dat daarna ook melden; tenslotte hebben we er als forumleden tijd en moeite in gestoken en moest jij bovendien nog in het geweer om zaken te verwijderen, vermoedelijk op straffe van heel erge dingen!
    Dus Ludo, kruip eens uit je schulp!
     
  4. Stradevicus

    Stradevicus Ludo Wevers

    Lid geworden:
    21 jun 2012
    Berichten:
    5
    Homepage:
    Beste collega's, bij deze zal ik het uiteindelijk licht werpen over de, ondertussen koude soep. Met de klacht die ik indiende bij de politie, die me zeer correct behandeld heeft, de zaak ernstig nam en een uitvoerig verslag maakte dat ik ook naar de Heer Oosterhof stuurde heeft de rechtbank niets gedaan. Na ongeveer één maand kreeg ik bericht dat de zaak wegens "geen prioriteit" geseponeerd werd..., en daar kon ik het mee doen. Bij navraag aan 'n vriendin/rechter was haar antwoord dat dergelijke "beschadigingen" dagelijks gebeuren op het internet en dat het gerecht de kans van bewijs te klein en te omslachtig acht om er aan te beginnen..., het zijn gewiekste smeerlappen die weten wat ze doen hé. Nu, dat het schade heeft aangebracht op het moment zelf, denk ik wel maar via sociale media heb ik erg veel hartverwarmende steun gekregen en werk ik weer vrolijk verder aan onze prachtige strijkersfamilie en beschouw het voorval dan ook als 'n hoge boom die door wat zielige holle wind niet geveld wordt.
    Met 'n vriendelijke groet,

    Ludo Wevers
     

Deel Deze Pagina