nieuwste bijdragen sinds laatste bezoek...

Discussie in 'Hoe kan ik......?' gestart door Deanone, 11 sep 2011.

  1. Deanone

    Deanone Anouschka

    Lid geworden:
    29 sep 2009
    Berichten:
    1.253
    Hoi,

    Ik wil toch eens wat vragen...
    Als ik hier op het forum kom, dan kijk ik altijd naar "nieuwste bijdragen sinds laatste bezoek".
    Maar als ik dan een topic bekijk met veel filmpjes e.d. en wil daarna weer naar "nieuwste bijdragen sinds laatste bezoek". Dan zijn die weg!
    Ik vind het erg jammer dat die zo kort blijven staan. Is het mogelijk dat die langer op te roepen zijn?

    Alvast bedankt!
     
  2. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.250
    Homepage:
    Om het 'probleem' te analyseren, moet ik het kunnen reproduceren. Ik heb nooit die ervaring gehad, maar misschien haalt iemand een filmfragment er na verloop van tijd weer af?
    Iemand anders met dezelfde ervaring als Deano?
     
  3. m.t.w. von Wiederhold

    m.t.w. von Wiederhold Martijn Thomas von Wiederhold

    Lid geworden:
    26 jun 2011
    Berichten:
    22
    Ik heb de zelfde ervaring ook. Waarneer je bijv de laatste berichten bekijkt en daar bijv op antwoord zoals ik dat nu doe. Kan ik niet de de andere, en dat waren er bij mij nu 3, bijdragen niet meer bekijken. Omdat die weg zijn uit de lijst. Misschien kunt u er voor zorgen dat zolang je ingelogd bent dat de laatste bijdragen oproepbaar blijven? Ik hoop Frits dat je hier wat mee kunt.

    martijn
     
  4. Deanone

    Deanone Anouschka

    Lid geworden:
    29 sep 2009
    Berichten:
    1.253
    Hoi Frits,

    Ik ben nu al een poosje op het forum aan het lezen en de "nieuwe bijdragen sinds laatste bezoek" blijven nu staan.
    Ik ga er vanuit dat je een of andere instelling veranderd hebt. Bedankt!
     
  5. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.250
    Homepage:
    Nee, ik heb helemaal niets veranderd. Als ik dat al gedaan zou hebben, zou ik het hebben vermeld. Daarom ook ergens mijn eerdere opmerking, dat ik het 'probleem' niet kon reproduceren. Ik heb nooit het genoemde 'probleem' ervaren. Hoe het ook zij, het systeem 'doet' het blijkbaar weer.
    Ik wil er eigenlijk ook geen werk meer aan (laten) besteden, want het ziet er naar uit dat ergens eind september of begin oktober er een geheel nieuwe versie van SF komt. Dat is mij toegezegd door mijn softwaredeskundige en systeembeheerder.
     
  6. Deanone

    Deanone Anouschka

    Lid geworden:
    29 sep 2009
    Berichten:
    1.253
    Okee! dan wachten we af!
    Raar dat het gisteren wel bleef staan dan! Dat was de eerste keer hier bij mij!
    Dit is het enige forum waar ik lid van ben waar die nieuwe bijdragen zo snel verdwijnen. Dat viel me op en soms is dat lastig.
    Maar misschien is dat straks met de update verbeterd? We zullen het dan wel zien!
     
  7. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.250
    Homepage:
    Ik heb het probleem nu ook ervaren! Nu weet ik wat er werd bedoeld. Ja, heel vreemd dat het zich soms wel en soms niet voordoet. Wanneer je dan de optie 'toon recente bijdragen' aanklikt, kun je ze allemaal bij langs gaan en heb je toch de meest recente, dus is het even behelpen.
    Vroeger werkte dat allemaal probleemloos. Raar dat het nu niet werkt. :(
    Ik vrees dat de programmatuur te oud wordt!
     
  8. Anara

    Anara

    Lid geworden:
    10 sep 2010
    Berichten:
    115
    Even een vraag: onderin het scherm zie ik (in het hoofdscherm): 'Toon onderwerpen waarop ik geabonneerd ben.'
    Wat houdt het in om je te abonneren op een onderwerp? Wat is het gevolg van abonneren?
    En áls je dat doet, zie je dan bijvoorbeeld geen andere onderwerpen meer?
    Jullie merken het wel: ik ben geen ervaren forumganger.

    Groetjes, Anara
     
  9. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.250
    Homepage:
    Wanneer je je 'abonneert' krijg je iedere keer wanneer er weer een reactie op dat onderwerp wordt gegeven, een mailtje.
    Wanneer er bij andere onderwerpen waarop je niet bent geabonneerd, een nieuwe reactie komt krijg je daar geen mailtje van. Dat is eigenlijk alles.
     
  10. Anara

    Anara

    Lid geworden:
    10 sep 2010
    Berichten:
    115
    Dank voor deze uitleg Frits.
    Leuk om te weten en wie weet ga ik dat eens doen.

    Hartelijke groet,

    Anara
     
  11. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.250
    Homepage:
    Wat ik niet had vermeld: uiteraard kun je je abonnement ook weer opzeggen.
    Op de plaats waar eerst 'abonneren' stond, staat dan 'Abonnement opzeggen'.
     
  12. Anara

    Anara

    Lid geworden:
    10 sep 2010
    Berichten:
    115
    Oké, dank Frits.

    Anara
     

Deel Deze Pagina