Ik kreeg vandag e-mail van een kennis in de New York Phil. Ze hebben het
daar over en nog niet uitgegeven (!) opname van alle caprices van Paganini.
Opgenomen in drie dagen en tot nu toe alleen te beluisteren op de website
van de artiest. Ik heb geluisterd en ik heb er geen worden voor. Het is ongelofelijk goed!
Voor de eerste keer in mijn leven geniet ik echt van de caprices. Naruurlijk heb ik alle bewondering voor iedereen die alle 24 kan spelen, maar dit is echt genieten. De violist heet Jan Stigmer en kom naar wat ik begrijp uit Zweden. Uit Zweden! Ik vind dat te gek. Iedereen moet er echt naar gaan luisteren. Neem er de tijd voor en jullie zullen dingen horen in de caprices die tot nu toe naar mijn mening verborgen zijn gewest
Hier is het:
www.janstigmer.com
Als iemand meer weet van de violist dan hoor ik het graag!
Kun
daar over en nog niet uitgegeven (!) opname van alle caprices van Paganini.
Opgenomen in drie dagen en tot nu toe alleen te beluisteren op de website
van de artiest. Ik heb geluisterd en ik heb er geen worden voor. Het is ongelofelijk goed!
Voor de eerste keer in mijn leven geniet ik echt van de caprices. Naruurlijk heb ik alle bewondering voor iedereen die alle 24 kan spelen, maar dit is echt genieten. De violist heet Jan Stigmer en kom naar wat ik begrijp uit Zweden. Uit Zweden! Ik vind dat te gek. Iedereen moet er echt naar gaan luisteren. Neem er de tijd voor en jullie zullen dingen horen in de caprices die tot nu toe naar mijn mening verborgen zijn gewest
Hier is het:
www.janstigmer.com
Als iemand meer weet van de violist dan hoor ik het graag!
Kun