Opkomende populaire bassisten

Discussie in 'Beroemde solisten' gestart door Fabian, 15 sep 2020.

1. Fabian

Fabian

Lid geworden:
    2 aug 2020
    Van welke bassisten en bassistes gaan we hopelijk de komende tijd meer horen? Ik ken een Nederlandse bassiste waarvan ik hoop dat we in de toekomst nog veel kunnen horen: Sasha Witteveen.

Wie kent er meer?

2. Oosterhof Vioolbouw

Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Homepage:
    Fabian, je plaats je bijdrage in het Forum "Beroemde solisten", maar uit de tekst haal ik dat het gaat om een veel belovend bassiste. Of is ze al beroemd? :(

3. Fabian

Fabian

Lid geworden:
    2 aug 2020
    Ik zag dat het onderwerp "Opkomende populaire violisten" in dit zelfde Forum "Beroemde solisten" stond en daarom heb ik een vergelijkbaar onderwerp ook in dit Forum geplaatst.

Ik heb getwijfeld of het niet beter in het Forum "Spel / Overig" thuis zou horen.

Sasha Witteveen zou je wel al een beetje als beroemd kunnen beschouwen. In ieder geval is ze redelijk bekend en veelbelovend.

4. Nikin

Nikin

Lid geworden:
    24 aug 2015
    Ik ken haar van Podium Witteman en ze is een van de weinige bassisten die ik bij naam weet, dus toch op z'n minst wel een beetje beroemd. Zeker veelbelovend, dus wat mij betreft verdient ze zeker een plekje. Eigenlijk vind ik het vooral leuk dat je haar hier noemt en vind ik haar denk ik in elk topic even leuk.

Deel Deze Pagina