Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aha, we wachten af...Ik heb groen vilt gevonden en ben met de eerste experimenten begonnen.
In eerste instantie dacht ik aan klittenband, maar dat is zo lelijk, dat zou ik dus niet doen. Mooiere lintjes dan het rafelende wat er nu zit.Ik ga nog een alternatief bedenken voor het gele lint, iets om de erhu mee vast te zetten.
Top! Ik zie uit naar de foto's! En ik vast niet alleen.Het gaat lekker met de koffer
Die is weer opnieuw bekleed.
Extra opbergvak gemaakt van piepschuim en vilt.
Dat lijkt mij wel een hele onderneming! Ik ben benieuwd, hoop dat je het gaat doen en zie uit naar dat nieuwe topic!Ondertussen heb ik de kluskoorts te pakken en ben aan het onderzoeken of het haalbaar zou zijn zelf een eigen cello koffer te maken.![]()
Als ik dat inderdaad ga doen zal ik misschien een nieuw topic maken
'k Heb er nog wel een paar liggen!Ziet er mooi uit! Nu, het is mij wel duidelijk naar wie je moet gaan als je je oude muziekkoffer weer mooi wilt hebben!!!
Kom maar op hoor!!!Ziet er mooi uit! Nu, het is mij wel duidelijk naar wie je moet gaan als je je oude muziekkoffer weer mooi wilt hebben!!!
'k Heb er nog wel een paar liggen!
Zal Marloes s niet blij mee wezen.
Bedankt, het was super leuk werk.
En ik heb de smaak te pakken
De plannen voor het maken van een eigen cello koffer zijn ook al behoorlijk opgeschoten.
Volgende week ga ik de plannen bespreken met vrienden van mij.
Gewoon eens doorspreken![]()
Nee ik ga zelf voor de harde buitenkant zorgen, maar het is gewoon fijn de plannen met iemand door te spreken voor het geval ik iets over het hoofd zie.Gaan die vrienden dan misschien voor de harde buitenkant van de koffer zorgen?
Toevallig nog een oude licht gewicht cello koffer?'k Heb er nog wel een paar liggen!
Zal Marloes s niet blij mee wezen.