Strijkers gezocht voor project in Rheden

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door MarjoleinG, 4 jun 2023.

  1. MarjoleinG

    MarjoleinG

    Lid geworden:
    2 aug 2012
    Berichten:
    174
    Op Facebook kwam ik laatst een oproepje tegen om mee te spelen in een orkest voor een productie met zang, dans en muziek in Rheden. Ik heb me aangemeld en gisteren was de eerste repetitie. Het orkest was jammer genoeg niet zo groot als (volgens mij) de bedoeling was. Ik was de enige cellist, en twee violisten. Er is dus nog plaats voor strijkers. Met name een contrabassist zou heel welkom zijn. Ik zou het zelf heel leuk vinden als er nog meer cellisten aansluiten.
    Ik kopieer hieronder even de wervingstekst:

    "We zijn alweer bijgekomen van vier uitverkochte voorstellingen 'Cirque Mata'.

    Onze zomerproductie 'Ann & Meander' wordt een nog groter spektakel dan je al van ons gewend bent. Het speelt zich af in de meest bijzondere jaren van een 450-jarige gemeente Rheden. We schrijven kasteel Biljoen, 1840, waar Mooi-Ann en Meander een Shakespeareaanse romance beleven gebaseerd op al dan niet waargebeurde verhalen. Zie bijlage voor meer info over de inhoud en vast wat beeldmateriaal.

    En we willen dat heel graag doen met een groot orkest, bijna 60 spelers, 40 dansers, 20 professionals en een koor!
    De muziek wordt gecomponeerd door Marije Heemskerk en Mike Meurs.
    De repetities voor het koor zijn op locatie Zuider Parallelweg 59 in Dieren op:

    • orkestrepetitie zaterdag 3 juni 13.30-16.00 uur
    • orkestrepetitie zondag 11 juni 11.00-15.30 uur
    • orkestrepetitie zondag 25 juni 11.00-15.30 uur
    • orkest- en koorrepetitie 2 juli 10.00-16.00 uur
    De generale repetitie en de voorstellingen zijn op locatie openluchttheater De Pinkenberg, Kluizenaarsweg 4 in Velp (Rozendaal):
    • generale repetitie tutti woensdag 5 juli vanaf 18.00 uur
    • 6, 7 en 8 juli, aanvang 20.15 uur
    Wil je meespelen met 'Ann & Meander'?
    Stuur dan meteen even een mailtje naar marije@rhedelijkcultureel.nl! Dan ontvang je de link naar de Google Drive-map waarin we de oefendemo's en bladmuziek plaatsen om thuis mee te kunnen oefenen."
     

Deel Deze Pagina