Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een ruim assortiment strijkstokken onder de € 250 op mijn website staan. Ik ben te bezoeken in Hilversum op afspraak of open dagen, alwaar u de strijkstokken (eventueel met uw docent erbij) kunt uitproberen.chrish zei:Ik ben op zoek naar een nieuwe strijkstok, max budget: €250 carbon of hout maakt me weinig uit. Het liefst ontvang ik andere exemplaren om te proberen welke mij het beste bevalt in overleg met me leraar. Wie kan me hierbij helpen?
Ja, dat doe ik ook voor de klanten die dat wensen. Daar ben ik niet de enige in.chrish zei:Zoals je zelf ook wel weet test je een strijkstok niet in een uurtje tijdMoet echt een paar dagen overheen gaan, er was iemand op dit forum die ze opstuurde om te testen en dan kon je een selectie maken.
Inderdaad, ik verkoos een mooie houten Paesold boven een carbonstok. En ik ben er heel erg tevreden mee!BertBoonVioolbouw zei:Merkwaardig: glasfiber stokken zijn alleen te krijgen in de prijscategorie van enkele tientjes.
Carbon (daar heb ik ruime ervaring mee) kan veel beter uitvallen dan een houten strijkstok van dezelfde prijs of meer, maar dat hangt ook nogal af van de kwaliteit van de betreffende houten stok want daarin is ook veel verschil.
Dat carbonstokken in het algemeen beter zijn dan houten stokken of omgekeerd kun je niet zomaar zeggen.