Taxaties

Discussie in 'Viool' gestart door BUANA, 11 jul 2019.

1. BUANA

BUANA

Lid geworden:
    11 jul 2019
    Moet een Violinbouwer bij Taxatie een Stapelschuur en Bassbalkenschuur opgeven ?

2. BertBoonVioolbouw

BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Homepage:
    Wanneer u met "schuur" een scheur bedoelt: ja! Deze ernstige beschadigingen, gerepareerd of niet, beïnvloeden de taxatiewaarde drastisch. Het niet vermelden van deze problemen in een taxatierapport is regelrechte misleiding.

Straf voor valsheid in geschrifte

Laatst bewerkt: 11 jul 2019
  3. BUANA

BUANA

Lid geworden:
    11 jul 2019

4. BUANA

BUANA

Lid geworden:
    11 jul 2019
    Ik denk ook ,zo maar op een keer sta je helemal alleen ! Heb tot nouw tue 6 violinbouwers in Nederland en twee in Duitsland ! Alle restauraties[mijn hobby Geigen] bij allen sofort bezahlt en Geigen ,an Talente zonder Kosten gegeven en ook voor heelemal niets ,gaat over Duizende Gulden en Euros,nooit Probleme tot nouw tue !Heel koort : Violine met Taxatieraport in Winkel 3500,00Euro! Geigenbouwer niet aanwezig [Visitenkarte:Name :Bouw-Verkoop -Verhuur-Reparatie-Taxatie ]vraag naar telefoonnr. ! Zo doend Kontakt !Vraag : is te koop en prijs ! Wist hij niet en drie dagen later de Prijs Euro 2300,00 en ik betaalde sofoort per Internet ! Vier dage later komt Violinpakket an[1,70X0,70 meter en von innen heelemal inclusiv Violinkoffer vool stoof ,Katehaaren en kersentalg binnen in Decksel] kijk de geige en zieh een scheurtje bij de rechte voet van de Kamm ! Mailde sofort : Is er een Stemmriss geweest of komt er an ?! Aantwort : "Weet niets van Stapelscheuren" praten verder naar U Vacantie ! Terug uit Vacantie en hem Kennis gegeven dat in der tat Stapelscheur en Zangbalkenscheur en aandere Scheuren zijn[alle niet goed restauriert e.c.t ! Ik wil mijn Geld 2250,00 Euro terug !Komentaar : Nooit ! Wel: Reparatie of aander Instrument uitzoeken ! Zo staat het nouw wel nog -Advocat kosten tot nouw tue : 300,00 Euro en ik moet nouw Stoppen ! Latzte aanbot : Haelfte Geld terug en Instrument Inlieveren ---met aandere woorden :1150 Euro Futschi en ik heb niets en mijn Advocatcosten! Zo staat het er bij ! Wat kan ik nog doen?

5. BertBoonVioolbouw

BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Homepage:
    Van wie was nu het taxatierapport? Is de schade niet tijdens het transport ontstaan? Heeft u de scheuren niet opgemerkt toen u het instrument voor het eerst zag?

Deel Deze Pagina