Ik ben op zoek naar dit boek. Heeft iemand dat en wil je dat eventueel aan mij verkopen? Ik zou er erg blij mee zijn. Want anders moet ik het in het buitenland bestellen en dan zijn de verzendkosten evenveel als een half boek.
Misschien kun je Broekman en van Poppel even mailen. Zij hebben veel meer bladmuziek dan ze op hun site aanbieden. En ze hebben een hele grote afdeling 2e hands bladmuziek. Info@broekmans.com Succes.
Zo heb ik ook mijn bladmuziek boek gevonden. Niet op hun site te vinden maar ze hadden toch nog eentje liggen En ze reageren heel snel op een mailtje. Vaak al dezelfde dag. En het boek had ik de volgende dag al in huis.
En hier is het ook te verkrijgen : https://www.stretta-music.nl/duncan...yFzNLwFxCEwJetJ_RyckCahrHLBqYKNxoC6NUQAvD_BwE
Ik heb het bij Stretta besteld. Er staan goede technische oefeningen in die ik gebruik met inspelen. Gewoon 1 of 2 regels. Vingers goed zetten en oren open zetten (oren stemmen ) Ik ben benieuwd hoe snel het er is. Komt uit Duitsland.
Nou... ik oefen die oefeningen die erin staan rustigaan. Want die ontsteking in mijn schouder is amper weg. Dus op tijd even ontspannen! En... vanavond was orkestavond!
Groot gelijk! Een ontsteking komt te paard en gaat te voet. Lekker gespeeld? Zijn jullie een leuk programma aan het instuderen?
Het concert is net geweest en zijn nu een paar weken met nieuwe stukken bezig. Ik vind dat altijd wel even pittig. Nu; La Cenerentola ouverture van Gioacchino Rossini. La Dame Blanche van Francois-Adrien Boïeldieu. Symphony no 1 in D majeur van Charles Grounod. The arrival of the queen of Dheba van Handel. De stukken zijn minder moeilijk dan de vorigen. Maar heb er mijn handen nog vol aan. Binnenkort ga ik weer langs de ergotherapeut om mijn houding tijdens vioolspelen nog eens te laten bekijken. Want ook dat moet ik in de gaten houden om ontstekingen te voorkomen. (In combi met een 7/8 viool)