tekoop 3 elektr vioolen

Discussie in 'Aangeboden' gestart door 1969, 17 aug 2012.

  1. 1969

    1969

    Lid geworden:
    8 mei 2012
    Berichten:
    15
    ik heb 3 elek vioolen te koop rood , wit , en een 6 sna houd kleur
    6 sna 150 euro
    wit 100 euro
    rood 100 euro
    stuur een mailtje als er intressen in heb naar bvanduyn@online.nl
    vgr; bvd :D :D :D :D
     
  2. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.965
    Homepage:
    Zijn dat die van "duits kwaltijd" (bedoeld werd "Duitse kwaliteit") uit een eerdere post
    http://www.strijkersforum.nl/viewtopic.php?pid=20767#p20767
    Doe maar een plaatje!
     
  3. 1969

    1969

    Lid geworden:
    8 mei 2012
    Berichten:
    15
    bertje boon hoe schrijf jij als je een paar vingers moet missen net als mij??????
     
  4. Willeke_D

    Willeke_D ♫ ♪

    Lid geworden:
    12 nov 2010
    Berichten:
    529
    Voordat we off-topic gaan praten over de invloed van de hoeveelheid vingers op het Nederlands taalgebruik of typsnelheid zeg ik nu vast....terug on topic of het slot erop!
     
  5. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.965
    Homepage:
    Inderdaad, de vraag was: doe maar een plaatje, dan kunnen we verder praten. (ik gebruik slechts twee vingers bij het typen overigens en mijn lengte bedraagt 1.91m, dus laat verkleinwoordjes m.b.t. mijn naam maar weg!) :cool:
     
  6. vanezcha

    vanezcha

    Lid geworden:
    16 aug 2011
    Berichten:
    274
    u kunt toch ook iemand anders, buurman misschien, vragen om te helpen een foto ervan hier te posten? u bleek zo geïrriteerd te zijn door een simpele vraag van meneer Boon.
     
  7. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.965
    Homepage:
    Juist: ik snap die irritatie ook niet. Ik heb wel vraagtekens bij "Duitse kwaliteit" aangezien er in Duitsland volgens mij geen productie van E violen op enige schaal aanwezig is en voor het genoemde prijsniveau is dat ook onmogelijk. Maar een plaatje kan ons vast uit de brand helpen, want anders komen er -ben ik bang- geen mailtjes en worden de E violen ook niet verkocht aan de lezers van Strijkersforum.
     
  8. remi

    remi ♫ ♪

    Lid geworden:
    11 mei 2004
    Berichten:
    1.726
    @1969

    Een paar jaar geleden kreeg in van Frits een tik op mijn vingers omdat er zoveel typefouten in mijn berichtjes stonden. Sindsdien ben ik begonnen met het intypen in MS Word en voilla veel minder fouten.

    Gelukkig heb ik al mijn vingers nog maar moet wel eerlijk zijn dat ik mensen ken die slechts met twee vingers kunnen typen, ze hebben overigens gewoon tien vingers, geen reden dus om een stukje te plaatsen met heel veel fouten.

    Plaatjes plaatsen is niet heel moeilijk, Frits heeft hiervoor al meerdere postings gedaan, zie elders op het forum

    Remi
     

Deel Deze Pagina