titel

Discussie in 'Voorwaarden en regels' gestart door betinais †, 30 jun 2009.

  1. betinais †

    betinais †

    Lid geworden:
    17 jun 2009
    Berichten:
    36
    goedendag,

    wanneer krijgt iemand een titel op dit forum.

    waar moet je aan voldoen?

    ik zocht in de huisregels maar kon niks vinden ook niet op zoeken.
     
  2. Rebecspeelster

    Rebecspeelster

    Lid geworden:
    17 sep 2008
    Berichten:
    226
    Voor zover ik kan zien wordt je noeste inspanning beloond met achtste-nootjes die bij je naam vermeld worden.
     
  3. betinais †

    betinais †

    Lid geworden:
    17 jun 2009
    Berichten:
    36
    kijk, dit vind ik nu eens een uitstekende instelling,waardoor je echt aktieve leden krijgt.

    overigens bedankt voor je antwoord.
     
  4. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.281
    Homepage:
    Het is exact zoals door Rebecspeelster is aangegeven. Dat betekent dus dat in dit forum niemand een (extra) titel krijgt, maar nootjes in de vorm van een tweetal achtsten. Aangezien dit een Strijkersforum is, was de gedachte erachter dat er vermoedelijk best wel noten worden 'gekraakt'. Iemand die behoorlijk actief is, wordt op die manier beloond.

    Overigens staat het allemaal uitgelegd in deze categorie onder 'Ranking'. Ook wannéér er weer een aantal achtsten bij komen. Mogelijk dat je er overheen gelezen hebt omdat 'Ranking' geen Nederlands woord is?
    Maar nu is alles weer duidelijk. Hoop ik. :)
     
  5. Willeke_D

    Willeke_D ♫ ♪

    Lid geworden:
    12 nov 2010
    Berichten:
    529
    Ik begrijp de "klacht" niet. Een jaar of 1,5 geleden kwam er geregeld dit soort spam maar de laatste tijd doet het spamfilter prima zijn werk en verwijder ik het slechts zelden (meestal personen die dezelfde post vaker plaatsen).
     

Deel Deze Pagina