tk: Gewa Cellokoffer 3/4 € 60

Discussie in 'Aangeboden' gestart door JDijkstra, 11 nov 2022.

  1. JDijkstra

    JDijkstra

    Lid geworden:
    9 aug 2012
    Berichten:
    2
    Nette cellokoffer van Gewa, kort gebruikt voor een viola da gamba.
    Schouderriem ontbreekt helaas, maar is eenvoudig te vervangen.
    Afmetingen: Length: 115 cm · Width of upper bout: 38.5 cm · Width of lower bout: 45.0 cm · Height: 24 cm.

    Afbeelding van grote broer 4/4

    Afhalen en even passen heeft mijn voorkeur.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2022
  2. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.902
    Homepage:
    Type cocoon: mag je amper een koffer noemen, meer een iets stijver uitgevoerde hoes.
     
  3. JDijkstra

    JDijkstra

    Lid geworden:
    9 aug 2012
    Berichten:
    2
    Wij van WC-Eend adviseren WC-Eend! Altijd fijn, ongevraagde constructieve adviezen.
    Beheerder, wilt u mijn tweede (en laatste) post op dit forum verwijderen en mij uitschrijven?
    Alvast bedankt.
     
  4. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.902
    Homepage:
    Constructieve adviezen zijn inderdaad meestal nuttig wanneer de werkelijkheid iets wordt overdreven: er zijn namelijk meer lezers van dit forum, al neemt het aantal met de jaren wel af. Het idee van een forum is bij mijn weten onder andere dat andere leden op uw berichten kunnen reageren.
    Onder een koffer versta ik een object met harde schalen en het door u geadverteerde voldoet daaraan m.i. niet, wat nog niet wil zeggen dat het cocoon-model onbruikbaar is.
     
    Hubertus Bogaers vindt dit leuk.
  5. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.250
    Homepage:
    Vanwaar het verwijt ongevraagd? Als u hier iets plaatst mag u verwachten dat er op gereageerd gaat worden. De reactie van Bert Boon is voor de lezer geheel informatief en draagt daarom bij aan een beter begrip van wat u aanbiedt.

    Ik zie geen reden waarom uw post verwijderd moet worden.
    Voor het opheffen van uw account geldt dat alle bijdragen dan verwijderd gaan worden en dat is niet fair ten opzichte van hen die er op gereageerd hebben.
     
    Hubertus Bogaers vindt dit leuk.
  6. Hubertus Bogaers

    Hubertus Bogaers ♫ ♪

    Lid geworden:
    3 nov 2015
    Berichten:
    892
    Zo, Frits en Bert zijn het eens met elkaar! een historisch moment op strijkersforum.

    Maar er zijn andere constructieve opmerkingen mogelijk:
    Een cocon biedt meer bescherming dan een hoes; en is handiger dan een koffer.

    Vraagprijs lijkt mij heel redelijk.

    Omdat afhalen de voorkeur heeft is het vermelden van de plaats waar de cocon zich bevindt een waardevolle toevoeging aan de advertentie.
     
  7. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.902
    Homepage:
    Ik moet hier toch bezwaar maken tegen de formulering van Hubertus: ik schreef een reactie en Frits Oosterhof leek het met mij eens te zijn. Dat is natuurlijk iets anders dan "dat wij het met elkaar eens zouden zijn".
    Wanneer ik het ongeveer eens ben met Frits Oosterhof, dan reageer ik in de regel niet. Slechts wanneer Frits Oosterhof m.i. onvolledig is, een halve waarheid vertelt of (groten)deels onzin schrijft, reageer ik met een scherpe of wellicht minder scherpe tekst, dus helaas is hier m.i. geen sprake van een historische gebeurtenis.

    Dat een cocoon handiger zou zijn dan een koffer: in mijn waarneming niet, want de lange rits en de nogal flexibele halfharde schalen vereisen nogal wat handigheid en een dik en stevig foedraal biedt zeker niet minder bescherming. Een cocoon is natuurlijk wel beter dan een foedraal van het type "slappe zak".
     

Deel Deze Pagina