Transsylvaanse strijkinstrumenten in Transsylvaanse muziek

Discussie in 'Concerten en uitvoeringen' gestart door Hilde, 6 feb 2011.

  1. Hilde

    Hilde Hilde

    Lid geworden:
    2 sep 2004
    Berichten:
    27
    Homepage:
    Trio Trabant speelt op Transsylvaanse avond
    Yogibori-Transylvania presenteert:

    Transsylvanië: Het land achter de schuttingen.
    Een lezing met fotoreportage, life muziek van Trio Trabant (met dansers!)


    Transsylvanië ● ooit het kloppend hart van Europa ● reis terug in de tijd ● 2000 jaar oude zonnetempels ● middeleeuwse kastelen ● schitterende paleizen in Jugendstil ● mythen en legenden ● dorpen uit de sprookjes van Grimm ● authentieke boerenleven met paard en wagen ● volkeren: Hongaren, Roemenen, Saxen, Duitsers, Zigeuners, Joden ● oude ambachten en tradities ● vurig temperament bij het kampvuur met opzwepende muziek en wervelende dansen ● overweldigende natuur; bergen, rivieren, meren, grotten ● weilanden met duizenden wilde bloemen ● beren, wolven en vogels ● een leefritme waar je rustig van wordt ● In Transsylvanië neem je de tijd om stil te staan bij jezelf ●

    Trio Trabant speelt Zigeunermuziek, Hongaars, Roemeens, Klezmer ... en alle andere stijlen uit Transsylvanië. Jonge dansers gaan de avond een extra dimensie geven.


    Bori Szabó heeft een klein reisbureau voor cultuur- en natuurreizen naar Transsylvanië.

    Wanneer:
    Zaterdag 12 februari
    Inloop 19:00
    Aanvang 19:30

    Locatie:
    Cursusatelier de Graal
    Schubertstraat 147
    5011 CJ Tilburg-Noord

    Reserveren en info Transsylvaanse avond:
    Bori Szabó
    yogibori@gmail.com 06-4434 7142

    Muziek uit Zuid-West Zigeunië ♪♪♪
    www.triotrabant.nl


    Entree: € 10,- inclusief koffie, thee en hapjes
     
  2. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.250
    Homepage:
    Wat zijn dan toch 'Transsylvaanse strijkinstrumenten'?

    Overigens: de bijdrage grenst aan spam.
     
  3. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.902
    Homepage:
    SPAM zijn volgens mij ongevraagde berichten in je mailbox, op je fax etc. Dit is een forumdeel dat openstaat voor concertaankondigingen. Dat dit concert wordt georganiseerd door een reisbureau maakt toch weinig uit?
    Ik kan me toch ook niet voorstellen dat het trio Trabant (dat ik persoonlijk van harte kan aanbevelen) de opdracht krijgt alle (in het cursusatelier opgesloten) bezoekers net zo lang suf te spelen totdat ze allemaal een reis naar Transsylvanië hebben geboekt bij Reisbureau Szabó ;)
     
  4. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.250
    Homepage:
    Als je Wikipedia (electronic) raadpleegt, krijg je een veel bredere definitie van wat er onder SPAM wordt verstaan.
     

Deel Deze Pagina