Uniek pop orkest Dynamic Orchestra zoekt Violist(e) en Cellisten

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door WillemV, 28 dec 2015.

  1. WillemV

    WillemV

    Lid geworden:
    20 jun 2011
    Berichten:
    10
    Homepage:
    DYNAMIC ORCHESTRA ZOEKT JOU!

    Om de strijkerssectie van Dynamic Orchestra compleet te maken, zijn wij op zoek naar één gedreven violist(e) en twee cellisten die op goed (amateur)niveau samen met ons orkest willen gaan voor de vette en grote shows. Repetities vinden op de maandagavond plaats in Helmond (1x per 2 weken, oneven weken).


    WIE IS DYNAMIC ORCHESTRA

    Dynamic Orchestra is een uniek (amateur) poporkest binnen Nederland. Dynamic Orchestra bestaat uit een strakke band, een vette blazersgroep, een energieke strijkersgroep en geweldige vocalisten. Dynamic Orchestra staat garant voor spetterende shows vol entertainment en speelt een herkenbaar en gevarieerd repertoire van pop tot rock tot licht klassiek. Dit maakt Dynamic Orchestra tot het meest veelzijdige orkest van Nederland.


    Wil jij musiceren binnen dit vernieuwende en moderne poporkest, stuur dan jouw aanmelding en een toelichting over jezelf naar info@dynamic-orchestra.nl.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.902
    Homepage:
    En wat schuiven die vette shows?
     
  3. WillemV

    WillemV

    Lid geworden:
    20 jun 2011
    Berichten:
    10
    Homepage:
    Hallo Bert,
    Zoals in de advertentie staat is Dynamic Orchestra een amateurorkest en werkt daarom niet met gages. Hooguit met een reis- en onkostenvergoeding (afhankelijk van de situatie).
     
  4. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.118
    Homepage:
    Ik zou weleens een stuk cellopartij willen zien. Hoever gevorderd amateurniveau wordt er gevraagd; daar kan ik mij dan een beeld van vormen.
    En kun je bijvoorbeeld als amateur je op projectbasis aanmelden? Dus dat je meerepeteert en dan uitvoert voor een bepaald concert en dan weer 'afzwaait'? Of werkt dat zo niet?
     
  5. WillemV

    WillemV

    Lid geworden:
    20 jun 2011
    Berichten:
    10
    Homepage:
    Hi Marcelita,

    Dank voor je bericht. Natuurlijk is het mogelijk om je een voorbeeld partij toe te sturen.
    Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar info@dynamic-orchestra.nl (zodat ik je e-mailadres heb), zodat ik je een partij kan toesturen. Verder zou ik het prettig vinden als wij een keer telefonisch contact kunnen hebben zodat ik je vragen kan beantwoorden. Je mag me bellen op: 06-53263476 (of stuur jouw telefoonnummer naar me toe).

    Ik hoop snel iets van je te horen.

    Groeten,

    WIllem Verlijsdonk
     
  6. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.118
    Homepage:
    Inmiddels contact gehad. Ben benieuwd naar de cellopartij! Die ga ik echter niet publiceren, dus wie belangstelling heeft, moet dat gewoon even via Willem Verlijsdonk regelen.
     
  7. WillemV

    WillemV

    Lid geworden:
    20 jun 2011
    Berichten:
    10
    Homepage:
    Hi Marcelita,

    Ik heb je e-mail gezien. Dank!
    Ik stuur je begin 2016 de cellopartij.
    Tot snel en alvast een fijne jaarwisseling en een gezond en muzikaal 2016!

    Gr. Willem
     
  8. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.118
    Homepage:
    Dank alvast! Ook voor jou een fijne jaarwisseling en een gezond en muzikaal 2016!
    Wie weet nog eens in dat jaar....
     
  9. Willeke_D

    Willeke_D ♫ ♪

    Lid geworden:
    12 nov 2010
    Berichten:
    529
    Dan zie je mij ook Marcelita want sinds oktober speel ik altviool bij dit orkest :)
     
    Marcelita vindt dit leuk.
  10. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.118
    Homepage:
    Aha!:)
    Veel optredens? Lastige vioolpartijen?
     

Deel Deze Pagina