vacatures chelloleraar amsterdam

Discussie in 'Aangeboden' gestart door JazzyJeff, 22 sep 2010.

  1. JazzyJeff

    JazzyJeff

    Lid geworden:
    22 sep 2010
    Berichten:
    1
    Goedendag, graag zou ik mijn diensten als chelloleraar aan willen bieden. Om wat tijd te besparen, heb ik u een link gegeven naar de vacatures amsterdam website van randstad, waar u als het goed is mijn cv en persoonsgegevens kunt vinden.
     
  2. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.918
    Homepage:
    Ik heb het instrument cHello al vaak horen noemen, maar tot nog toe was er nog geen leraar te vinden die op het instrument les wilde geven. Nu biedt zomaar iemand zich aan en die heeft kennelijk niet eens een wachtlijst!
    Misschien dat JazzyJeff trouwens een keer een plaatje wil sturen van een cHello, want ik heb er nog nooit eentje gezien!
    De link lijkt trouwens verdacht veel op reclame die niets met het strijkersschap te maken heeft!
     
  3. Neeltjuh

    Neeltjuh

    Lid geworden:
    5 mei 2008
    Berichten:
    224
    Wat is een chello dan precies? Ik dacht zelf dat dat gewoon een cello was..
     
  4. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.918
    Homepage:
    Een cello is een cello. Er zijn onwetenden die het steeds over cHello hebben: daar zou ik geen les van nemen. ;)
     
  5. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.279
    Homepage:
    Laten we even aannemen dat hier bedoeld werd: cello. Er zit in Amsterdam blijkbaar een competente docent cello, die zich aanbiedt. Hij heeft zijn CV en andere wetenswaardigheden verstuurd naar een pagina van een bekend uitzendbureau. Want, -zo stel ik me voor- hij wil zich presenteren middels zijn CV, maar die zet je niet ‘even’ op dit forum. Ik zou dat tenminste niet doen. Wanneer je dan geen eigen website hebt (wat best een nadeel is voor iemand die als docent wil opereren) werd dit als oplossing geboden. Echter op de gegeven link is het mij onmogelijk gebleken ook maar iets van ene Jeff te vinden, dus dat gaat finaal de mist in. Ook een zoektocht op kernwoorden als docent chello of celloles en combinaties met een 'h' erin, blijken vruchteloos: de site (van dat bekende uitzendbureau) kan niets vinden!

    Op het fenomeen 'chello' en 'cello' kun je vele beschouwingen los laten, maar om nu te stellen dat een docent die chelloles geeft meteen niet meer deugt als leraar cello gaat mij -met de eerder verstrekte informatie- even te vlot. Ik zou eerder twijfels hebben over diens taalkundige vaardigheden, hoewel de fonetiek geen geweld wordt aangedaan.

    Wat ik me overigens afvraag is waarom een cellodocent zich inschrijft bij een uitzendbureau!
     
  6. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.918
    Homepage:
    Een grapjurk die veel reclame wil maken voor het betreffende uitzendburo!
    Internationaal komt nergens het woord cHello voor als benaming van een instrument, het zijn allemaal afleidingen van (violon)cello dus een taalkundige misser van een begaafd cellospeler is vrijwel uitgesloten. Blijft over: een onbenul die wellicht juist heel andere bedoelingen heeft. Er staan ook helemaal geen celloleraren op de uitzendbureau-site voor zover ik kan zien.
     
  7. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.279
    Homepage:
    Nee, dat klopt, ik kon er ook geen vinden, maar waar het hier om gaat -denk ik- is een CV en andere info, maar ook dat is niet te vinden. eens kijken of Jeff eens wil reageren. Kunnen we er misschien achter komen of we te doen hebben met goede bedoelingen.
    Als er verder niets bruikbaars uitkomt, wordt het onderwerp afgesloten.
     

Deel Deze Pagina